تاریخ انتشار :

یک سازمان خیریه اسلامی در انگلیس

کمپین؛برای عشق به الله، یک زندگی را نجات بده

سازمان خیریه امداد اسلامی در انگلستان کمپین جدیدی به مناسبت نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان راه اندازی کرده که تبلیغات این کمپین بر روی صدها اتوبوس درشهرهای لندن، منچستر و گلاسکو گذاشته شده اند.

 به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)   به نقل از geo، یک سازمان خیریه اسلامی شناخته شده در انگلستان کمپین جدیدی به مناسبت نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان برای کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت راه اندازی کرده است.

پیام کمپین جدید پیش از رمضان که توسط سازمان خیریه امداد اسلامی در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده، «برای عشق به الله، یک زندگی را نجات بده» می باشد که بر روی وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس های درون شهری در لندن، منچستر و گلاسکو به چشم می خورد. این کمپین اسلامی مسلمانان را به انجام فعالیت های خیریه در ماه مبارک رمضان تشویق کرده است.

طبق اعلام امداد اسلامی، تبلیغات این کمپین بر روی ۷۵ اتوبوس دو طبقه قرمز رنگ درون شهری لندن قرار داده شده اند. به علاوه این تبلیغات قرار است در ۱۰۰ اتوبوس در منچستر و ۸۲ واگن قطاری مترو در شهر گلاسکو قرار داده شوند.

به گفته این سازمان خیریه هدف آنان از این تبلیغات، تشویق و روحیه دادن به مسلمانان در ماه مبارک رمضان برای کمک به نیازمندان و الهام بخشی برای عشق و همدردی با همدیگر در راستای «عشق به خداوند»، ارتقاء آگاهی بین المللی برای کمک های بشردوستانه در سرتاسر دنیا بوده است.

جودیث اسریبانو سرپرست روابط اجتماعی امداد اسلامی انگلستان در این باره گفت: ماه رمضان ماه خودسازی و ایثار است و در این ماه مسلمانان عشق و مهربانی شان را از طریق همدردی با طبقه محروم جامعه نشان می دهند.

وی در ادامه افزود: ما تبلیغات اتوبوسی را در شهر لندن با اکثریت جمعیت مسلمانان انتخاب کرده ایم زیرا روشی است که از نظر هزینه موثرترین شیوه برای مقصودی که داریم می باشد. تبلیغات ما تنها پیامی است که به سادگی یادآوری می کند که شکوه و عظمت مخصوص خداوند است. که این هم فرصتی برای انجام کارهای نیک در پربرکت ترین ماه سال و هم برای سخاوت نشان دادن به سازمان های خیریه از جمله امداد اسلامی است که در ۳۴ فعالیتش به بیش از ۱۱۷ میلیون نفر در ۴۰ کشور دنیا کمک رسانی کرده است.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار