تاریخ انتشار :

شمار زیادی از مردم اتریش به اسلام روی اورده اند.

افزایش شمار مسلمانان در اتریش

گرایش مردم اتریش به دین اسلام در حالی صورت می گیرد که فرهنگ غرب همواره چهره‌ای ناخوشایند با درونمایه افراطی‌گری و بنیادگرایی از دین اسلام به شهروندان غیرمسلمان در اروپا ارائه داده است.

3b42beb6cc16b9b49c7beb5d6ca9c121_M

 

به گزارش رهیافتگان: آمارهای رسمی حاکی از این است که شمار زیادی از مردم اتریش به اسلام روی اورده اند.

امینه باگاجاتی، یکی از شهروندان اتریشی که به اسلام مشرف شده است، گفت، مردم دارای یک اشتیاق معنوی بوده و احساس می‌کنند که در زندگی خود با خلا روبرو هستند، این خلا که در آن هیچ بعدی وجود ندارد، هیچ افقی در رابطه با آخرت وجود ندارد یا با این سوال مواجه هستند که من کجا هستم یا چرا اینجا هستم؟

اکثر ساکنان کشور اتریش را مسیحیان کاتولیک تشکیل می‌دهند و بیش از ۸ میلیون نفر از ساکنین این کشور ریشه‌های تاریخی عمیقی در مسیحیت دارند.

بسیاری از مسیحیان می‌گویند که سرخورده شده و ایمان خود را به مسیحیت از دست داده‌اند و همچنین رسوایی‌های جنسی اخیر مربوط به کلیسای کاتولیک نقشی عمده در تغییر مذهب آن‌ها به اسلام، جایی که می‌توانند آرامش را پیدا کنند، داشته است.

گرایش مردم اتریش به دین اسلام در حالی صورت می گیرد که فرهنگ غرب همواره چهره‌ای ناخوشایند با درونمایه افراطی‌گری و بنیادگرایی از دین اسلام به شهروندان غیرمسلمان در اروپا ارائه داده است.

باگاجاتی بر این باور است که اکنون بهترین زمان است که اسلام “ماهیت صلح‌آمیز” خود را به غیرمسلمانان، در زمانی که سازمان ملل نسبت به افزایش تبعیض مذهبی و خشونت علیه گروه‌های مذهبی ابراز نگرانی کرده، نشان دهد.

 

منبع: تقریب

اشتراک گذاری :


  1. hasan گفت:

    cheghad dorogh migin akhe 500 hezar ta mosalmon shodan ma inja to austria nafahmidim?

  2. ناشناس گفت:

    سلام خبر اشتباه است ،جمعیت رسمی مسلمانان اتریش ۵۰۰ هزار نفر است.که عمدتا از مهاجران ترکیه ای و بوسنی و..هستند اما در خصوص رشد اسلام در اروپا میشه گفت به طور عجیبی بالاست مثل اتریش،فرانسه
    بهتره اعتراف کشیش فرانسوی درخصوص رشدمسلمانان در فرانسه رو ببینید

آخرین اخبار