تاریخ انتشار :

نیوزلند

انتشارجدیدترین نسخه راهنمای غذای حلال توسط مؤسسه گردشگری نیوزلند،

مؤسسه گردشگری نیوزلند با همکاری فدراسیون انجمن های اسلامی جدیدترین نسخه راهنمای غذای حلال را در این کشور به منظور تسهیل کار بازدیدکنندگان و گردشگران مسلمان منتشر کرد.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از thejakartapost، مؤسسه گردشگری نیوزلند، جدیدترین نسخه راهنمای غذای حلال در این کشور را منتشر کرد. این راهنمای غذای حلال به منظور آسان سازی کار بازدیدکنندگان و گردشگران حلال در این کشور انتشار یافته و دارای ۲۸۹ رستوران و کافه اسلامی می باشد که در نسخه قبلی نام آن ها ذکر نشده بود.

راهنمای غذای حلال برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ ایجاد شده و اماکن مرتبط با نیازمندی های گردشگران مسلمان، سوپرمارکت ها، و همچنین غذاخوری های دارای گواهینامه حلال را شامل می شد.

همراه با اطلاعات عمومی سفر، این راهنما شامل لیستی از ۵۶۷  نهاد مرتبط با مسلمانان نیز هست. این راهنما توسط موسسه گردشگری نیوزلند، با راهنمایی فدراسیون انجمن های اسلامی نیوزلند طراحی شده است.

استیون دیکسون مدیر منطقه ای گردشگری نیوزلند برای جنوب و جنوب شرقی آسیا در این باره گفت: این راهنمای توسعه یافته تعهد ما به فراهم سازی نیازمندی های مسافران مسلمان و همچنین موضع کشور به عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جهان را نشان می دهد.

وی در ادامه گفت: ما تضمین می کنیم که غذای دارای گواهینامه حلال برای گردشگران مسلمان در نیوزلند به آسانی در دسترس است. ما همچنین ضرورت همکاری جامعه مسلمانان را در به روزسازی مداوم راهنمای غذای حلال مدنظر قرار داده ایم. با این نسخه جدید، گردشگران مسلمان می توانند از میان انواع مختلف غذاها در تمام مناطق و شهرها انتخاب کنند.

نواز احمد مدیر این پروژه از جامعه مسلمانان نیز گفت: ما امیدواریم به مشارکت مان با موسسه گردشگری نیوزلند برای اصلاح و بروز رسانی این راهنمای گردشگری ادامه دهیم. و به دنبال راه های جدیدی هستیم تا گردشگران مسلمان احساسات بهتری داشته باشند.

یک گزارش جدید منتشر شده نشان داد که گردشگران مسلمان سومین خرج کنندگان در سفرهای جهانی بوده اند. برخی کشورها تلاش می کنند با ایجاد فضای بهتر برای مسلمانان در این صنعت بین المللی دخیل شوند. برای مثال کشور ژاپن جعبه های بنتوی حلال ایجاد کرده و روسیه نیز چندین هتل اسلامی  تاسیس کرده است.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار