تاریخ انتشار :

مراسم سالانه درهای باز  مسجد شهر نشویل تنسی

مراسمی با عنوان «آشنایی با اصول اولیه اسلام»

مسجد نشویل در ایالت تنسی آمریکا، مراسمی سالانه با عنوان «آشنایی با اصول اولیه اسلام» برگزار کرده و از غیرمسلمانان آمریکایی برای شناخت همسایگان مسلمان دعوت به عمل آورده است.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)مراسم سالانه درهای باز  مسجد شهر نشویل واقع در ایالت تنسی آمریکا، ۱۷ مارس ۲۰۱۸ برگزار می شود. این مراسم با عنوان «آشنایی با اصول اولیه اسلام»، از شهروندان غیرمسلمان آمریکایی برای شناخت همسایگان مسلمان از طریق شرکت در جلسات سخنرانی «اسلام شناسی» دعوت  به عمل آورده است.

هدف از برپایی این مراسم درهای باز، ایجاد رابطه متقابل میان جامعه اسلامی، اعضای مسجد و غیرمسلمانان آمریکایی، مقابله با اسلام هراسی و ایجاد وحدت در جامعه از طریق گفتمان میان ادیان می باشد.

در کنار سخنرانی های اسلام شناسی، گفتگوهایی راجع به آشنایی با تاریخ اسلام و مسلمانان و همچنین زندگی مسلمانان آمریکایی به ویژه در شهر نشویل مدنظر برگزارکنندگان این مراسم هستند.

 از دیگر موضوعاتی که قرار است در این نشست به آن ها پرداخته شود، سخنرانی هایی درباره برخی مسائل مرتبط از جمله سوءبرداشت‌های ضداسلامی در برخی موضوعات چون جهاد، شریعت و حقوق زنان در اسلام می باشد و در پایان نیز یک جلسه گفتگوی خصوصی برگزار شده و به سئوالات شنوندگان پاسخ داده خواهد شد.

منبع:حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار