تاریخ انتشار :

اسلام شناس، مسلمان كلمبيایی

ایران انگیزه بیداری را در بسیاری از ملتهای دنیا که به خاطر آزادی خود می جنگند ایجاد کرده است

اسلام شناس، مسلمان کلمبیایی گفت: مردم منطقه آمریکای لاتین به غیر از رسانه های همسوی غرب و آمریکا، راههای دیگری برای فهم آنچه که در جهان به ویژه منطقه خاورمیانه می گذرد، یافته اند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)   اسلام شناس، محقق و مسلمان اهل کشور کلمبیا در بازدید از معاونت برون مرزی صدا و سیما گفت:باور ما این است که ایران انگیزه بیداری را در بسیاری از ملتهای دنیا که به خاطر آزادی خود می جنگند ایجاد کرده است، حتی در کشور من کلمبیا و حتی در کشورهایی دیگر همچون اکوادور و پرو انقلاب اسلامی ایران تاثیرات زیادی بر جای گذاشته است.

وی درخصوص نگاه مردم آمریکای لاتین درباره جمهوری اسلامی ایران گفت: در کشورهای آمریکای لاتین، در هر کشوری و در هر دوره ای جریان های ضد اطلاعاتی وجود دارد که اخبار کذب را اشاعه می دهند و رسانه های گوش به فرمان آمریکا  نیز اخبار و اطلاعات غیرواقعی را منتشر می کنند.

این محقق مسلمان اظهار داشت: خوشبختانه در عصر حاضر، در این کشورها نوعی بیداری افکار عمومی شکل گرفته است و مردم در مورد مسائل مهم جهان، مطالعه و تحقیق می کنند و به دنبال حقیقت هستند.

وی تکنولوژی های جدید و اینترنت را عامل مهمی برای گشوده شدن درهای حقیقت به روی افکار عمومی توصیف و تصریح کرد: مردم منطقه آمریکای لاتین به غیر از رسانه های همسوی غرب و آمریکا، راههای دیگری برای فهم آنچه که در جهان به ویژه منطقه خاورمیانه می گذرد، یافته اند و متوجه شده اند  آنچه امپریالیسم آمریکا در میان مردم اشاعه می دهد کذب محض است.

وی در پایان با تحسین عملکرد شبکه های معاونت برون مرزی صداوسیما تاکید کرد:حمایت از انقلاب اسلامی ایران و درک و فهم آن وظیفه همه ماست و  باید حمایت واقعی و محبت آمیزی که ملت ایران از مردم فلسطین دارند ، ارج نهاد.

منبع: ابنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار