تاریخ انتشار :

رابرت گیلهم»

تشرف به اسلام دانشمند جنین‌شناس یهودی +تکذیبیه و رد این خبر

دانشمند جنین‌شناس یهودی با اطلاع از اعجاز قرآن درباره تعیین مدت عده زنان مطلقه به اسلام گرویده و گفته است: اسلام تنها دین است که امنیت زن و پاکی او را تضمین می‌کند.

40745_753

 

به گزارش رهیافتگان: به نقل از پایگاه مصری نورت، یک دانشمند پزشک یهودی که درباره جنین تخصص دارد اعلام کرد به دلیل احکام علمی اسلام به این دین مشرف شده است.

 

بنابر این گزارش، دکتر عبدالباسط محمد السید، استاد آزمایش‌های پزشکی مرکز ملی طبابت مصر اعلام کرده است که «رابرت گیلهم» رئیس انستیتو آلبرت انیشتین و از بزرگترین متخصصان جنین‌شناسی در پی آشنایی با حکم عده زن مطلقه در اسلام و اعجاز قرآن در تعیین این مدت، به اسلام گرویده است.

 

وی گفته است که حکم اسلام دقیقا با قوانین علمی درباره زوال ۲۵ تا ۳۰ درصدی مقاربت زن و شوهر در هر ماه تطابق دارد و گیلهم در اینباره تحقیقات مفصلی را در مناطق مختلف آمریکا انجام داده است.

رابرت گیلهم همچنین در پی تحقیقات خود به این نکته اذعان کرده است: اسلام تنها دین است که امنیت زن و پاکی او را تضمین می‌کند و اینگونه است که زنان مسلمان پاکترین زنان بر روی زمین هستند.

منبع: فارس

 

تکذیبیه این خبر

زادالمسافر( اینجا +) اما در سایت خود این موضوع را تکذیب کرده و مینویسد:

منبع آن را بررسی کنند:

اسلام آوردن دانشمند جنین شناسی به نام Robert Gilham

ظاهرا منبع خبر فردی مصری به نام دکتر عبدالباسط محمد السید بوده و این خبر در خبرگزاری های ایرانی چنین انعکاس یافته است:

این دانشمند یهودی که رئیس کانون تحقیقات آلبرت انیشتین نیز هست، با مطالعه آیات قرآن در رابطه با عده زن مطلقه و مقایسه آن با تحقیقات خود، دین اسلام را کامل‌ترین دین دانسته است.وی در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که پس از گذشت سه ماه از جدایی زوجین، آثار زوجیت در طرفین از بین می‌رود و در آیات قرآن کریم نیز آمده است که زن مطلقه باید سه ماه عده نگه دارد. لذا رابرت گیلهم با مقایسه ادله علمی با آیات قرآن به این باور رسیده است که دین اسلام برتر از دین یهود و تنها دینی است که پاکی زن را تضمین کرده است.

ایراد این خبر این است که اساسا چنین فرد و چنین مرکز تحقیقاتی وجود ندارد. به علاوه عده سه ماهه طلاق در دین یهود آمده و در قرآن مبنای محاسبه عده طلاق به روز نیست، بلکه مدت عده در مورد طلاق، پاک شدن از حیض سوم و درمورد فوت همسر چهارماه قمری و ۱۰ روز است.

فضانوردان صدای اذان را در ماه شنیدند

این قصه به این صورت بود که نیل آرمسترانگ که شروع به قدم زدن در ماه کرد، صدایی را می شنید، به طوری که ایستگاه کنترل زمینی هم این صدا را شنیدند. بعد در سال ۱۹۸۳ که برای شرکت در اجلاسی به مصر آمده بود، هنگام ظهر که صدای اذان بلند شد، رنگش پرید و گفت این همان صدایی است که هنگام قدم زدن در ماه می شنیدم.

فکر می کنم کسی که این قصه را اختراع کرده، قصد داشته افسانه قدم گذاشتن آدم بر کره ماه را به عنوان حقیقت به خورد مردم بدهد. بهر حال این ماجرا مورد تمسخر دشمنان قرار گرفت.

ادعای تلاش ناسا برای مخفی کردن اطلاعات خود درباره شب قدر

منبع این خبر نیز همان دکتر السید مصری بوده و چنین ادعا کرده که در حدیثی از رسول الله آمده که در زمان شب قدر شعاع های نوری که از خورشید ساطع میشود، متفاوت بوده و ناسا این پدیده را ثبت کرده ولی اجازه نداده که این خبر به گوش مردم برسد. ضمنا ناسا دانشمندانی که با مشاهده این پدیده به اسلام گرویدند، را نیز اخراج کرده است.

شخصا هیچ وقت چنین حدیثی را نشنیده ام و هیچ دلیلی برای اینکه شعاع های خورشید در شب قدر متفاوت از زمان های دیگر باشد، سراغ ندارم. ضمنا چنین پدیده ای قابل مخفی کردن نیست و با مراجعه به عکس های ماهواره هایی مثل SOHO و دیگر ماهواره ها میتوان آن را راستی آزمایی کرد.

اسلام آوردن Maurice Bucaille فرانسوی به خاطر ذکر نام هامان در قرآن

در قرآن ۶ بار نام هامان به عنوان یکی از وزرای فرعون آمده است و در آیه ۳۶-۳۷ سوره غافر چنین آمده که فرعون به هامان دستور ساخت برجی را می دهد که با بالا رفتن از آن بتواند خدای موسی را در آسمان بیابد. در حالی که در هیچ یک از کتابهای قدیمی تر از اینکه فرعون وزیری به نام هامان داشته باشد، سخنی گفته نشده است. تنها در کتاب Esther از انجیل عتیق نام هامان برای وزیر خشایارشاه که قصد داشته فرمان قتل تمام یهودی ها را بدهد آورده شده است. البته مردخای و همسر خشایار، شاه را مجبور می کنند که هامان و همه دولتمردان و نظامی های همفکر او را به قتل برساند. به تازگی در ایران شایع شده بود که مردخای باعث شد که هامان و ۷۷۰۰۰ یار او در روز ۱۳ فروردین کشته شوند و از آن زمان، این روز نحس دانسته شد، که خبری بی اعتبار بود و برای تشدید احساسات ضد یهودی ساخته شده بود.

ظاهرا این فرد در کتابی که در سال ۱۹۹۴ نوشته ادعا می کند که در نوشته های هیروگلیف که از مصر باستان بدست آمده و به تازگی روش خواندن آنها و تلفظ لغاتش کشف شده، کلمه هامان را یافته و از او به عنوان وزیر ساختمان سازی یاد شده است. اینکه این نام در هیچ کتاب قدیمی تر نیامده، او را به این نتیجه رسانده که ذکر این نام در قرآن از معجزات قرآن است و به همین دلیل اسلام آورده است. ادعاهای او بعدا توسط هارون یحیی نویسنده شهیر ترک نیز تایید میشود.

ادعاهای این فرد بعدا توسط مخالفان اسلام رد شد و ظاهرا هیروگلیفی که ادعا میکرده وجود ندارد. بهر حال چنین ادعایی باعث شد که زبان دشمنان به بدگویی باز شود و روایت قرآن را حاصل ادغام دو قصه متفاوت تاریخی تلقی کنند. در حالی که کلمه هامان میتواند معنای کلمه وزیر را بدهد و مانند کلمه های شاه و قیصر نام عمومی باشد و به فرد خاصی اطلاق نشود. بسیار پیش می آید که چنین کلماتی را زبان های مختلف از هم قرض بگیرند.

 

 

اشتراک گذاری :


  1. اکبری گفت:

    باسلام، خواستم عرض کنم من هرچقدر در سایتهای مختلف سرچ کردم همچین شخصی با این عکس و مشخصات پیدا نکردم، از چندین پزشک متخصص زنان هم سوال کردم، نه اسم همچین پزشکی رو شنیده بود نه خبر کشف این موضوع بهشون رسیده بود.

    • edvardo گفت:

      سلام در زیر خبر متن تکذیبیه نیز آمده ولی چون خبر قبلا در خبرگزاری های معتبر ایران منتشر شده بوده و اینجا باز نشر پیدا کرده بوده خبر و تکذیبیه رو با هم کار کردیم که برای محققان قابل استفاده باشه

    • ناشناس گفت:

      سلام نیازی نیست یک رابرت گیلهمی پیدا بشه که بگه حرف قران درسته هر ادم عاقلی میفهمه زن پاکدامن با زن هرزه قابل مقایسه نیست
      ایا انهایی که مخالف هستند که زن فقط باید با یک مرد وتنها با همسر خودش رابطه جنسی داشته باشد حاضر هستند همسرشان با مرد یا مردان دیگر رابطه جنسی داشته باشد؟

  2. جواد گفت:

    چنین مرکز تحقیقاتی وجود داره

    • سجاد گفت:

      یعنی می خوای بگی موریس بوکای اشتباه فهمیده تو درست فهمیدی اون که کارشناس انر بوده و کتاب نوشته و تحقیق کرده اون اشتباه کرده

      برو عمو جون این به اصطلاح هارون یحیی که تو بهش استناد کردی تو زرد از اب دراومد ادعای مهدویت کرد

      الکی غلط اضافه ننویسید سواد نداری لازم نیست قمپز درکنی
      برو

  3. Babak گفت:

    سلام. من اسم‌ عبد الباسط وحمد السید رو‌سرچ کردم اورد متخصص جنین

  4. ناشناس گفت:

    مرگ بر بهایی- مرگ بر آل یهود

  5. امین گفت:

    سلام اصلا مهم نیست که ایشون مسلمون شده یانه،شبیه این جریان روچندزن ازامیرالمومنین علیه السلام میپرسن حضرت ظرف آبی بزرگ وخالی رو جلوزن ها میگذاره ومیگه هرزن باظرفی آب کوچکتر آب داخل ظرف بزرگ بریزن وبعد حضرت میفرمایند که هرکس آب خودرا ازظرف جداکند،اونها میگن نمیشه وحضرت میفرمایندبه همین دلیل یک زن نمیتونه چند تا شوهرهمزمان داشته باشه(پایان نقل حدیث)،خوب حالا شایدیک عده بگن الان علم ژنتیک اومده وبااین علم میشه مشخص کنن بچه پدرش کیه خوب درجواب باید گفت انعقاد نطفه دارای شرایط روحی وروانی خاصی تاثیرپذیراززمان ومکان وحالات روحی ومعنوی افرادهست وفرزندی که نطفه اون ازلقمه پاک ومادری پاک متولد میشه قطعا حالات روحی وروانی ووضعیت شخصیتی اون با کسی که باشرایط دیگه به عمل میادفرق خواهد کردتاریخ گواه که افرادحرام زاده میل به جنایت وخشونت دراونها زیاده وافراد مضری برای جامعه بودند هرچنددرتاریخ بوده فرزند پیامبرهم سرنوشت خوبی نداشته که برمیگرده به شرایط محیطی وتغذیه اون فرد وهم نشینی باافرادمنحرف،نتیجتا خدای متعال جهت رشد وتعالی بشردستوراتی درغالب دین جهت بشرنازل فرموده تا بشرهمدردنیا وهم دربعدآن فردی سعاتمند ومفیدبه حال جامعه باربیاد

  6. محمود گفت:

    نیازی رابرت گیلهمی پیدا باشه که ثابت کنه زن سالم بهتره از زن هرزه این هر ادمی میفهمه
    شما خودت که داری انکار میکنی دوست داری زنت هرزه باشه ؟

  7. محمود گفت:

    سلام نیازی نیست یک رابرت گیلهمی پیدا بشه که بگه حرف قران درسته هر ادم عاقلی میفهمه زن پاکدامن با زن هرزه قابل مقایسه نیست
    ایا انهایی که مخالف هستند که زن فقط باید با یک مرد وتنها با همسر خودش رابطه جنسی داشته باشد حاضر هستند همسرشان با مرد یا مردان دیگر رابطه جنسی داشته باشد؟!

آخرین اخبار