تاریخ انتشار :

آرئون ترز کالینو رهیافته مکزیکی

دین اسلام کاملترین دین و تعالیم آن پیام‌‌آور صلح و دوستی است

دین اسلام پیامی از جانب خداوند است که توسط پیامبران الهی برای بشریت عرضه شده است. این دین سرشار از آموزه‌های صلح و دوستی است و دستوراتش بر اساس عقلانیت پیاده شده و تفاوت آشکاری با آنچه که در رسانه‌ها به تصویر کشیده‌اند دارد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   «آرئون ترز کالینو» علت اصلی گرایش به اسلام را فرهنگ غنی ایران و اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: ۶ ماه مداوم به مطالعه پرداختم و با تعدادی از مسلمانان ارتباط برقرار کردم تا اطلاعات و دانش خود را در این زمینه بالا ببرم و به اطمینان قلبی و یقین برسم.

وی با اشاره به هجمه‌هایی که رسانه‌های غربی در چند سال اخیر علیه اسلام به راه انداخته‌اند، گفت: من نسبت به این تبلیغات کاملا آگاه بودم و مرز بین تروریست و اسلام و تفاوت آموزه‌های اسلام با سایر ادیان را به درستی می‌شناختم، لذا در انتخابم تردیدی نداشتم و توجهی به تبلیغاتی که در جهان به راه افتاده نکردم.

این جوان تازه مسلمان افزود: دین اسلام پیامی از جانب خداوند است که توسط پیامبران الهی برای بشریت عرضه شده است. این دین سرشار از آموزه‌های صلح و دوستی است و دستوراتش بر اساس عقلانیت پیاده شده و تفاوت آشکاری با آنچه که در رسانه‌ها به تصویر کشیده‌اند دارد.

وی بیان کرد: تصور من در گذشته این بود که اسلام دینی سرشار از خشونت و تروریست و تهجر است، اما پس از مطالعه فراوان تصورم تغییر کرد و پی بردم که دین اسلام کاملترین دین و تعالیم آن پیام‌‌آور صلح و دوستی است.

کالینو تاکید کرد: بعد از بازگشت به کشورم تصمیم دارم تا دیگران را نیز با این دین آشنا کنم و به تبلیغ این دین بپردازم و مفاهیم و تعالیمش را به زبانی ساده برای دیگران بیان کنم.

آرئون که پس از اسلام آوردن نام سجاد را برای خود برگزید، گفت: به عنوان یک فرد مکزیکی خوشحالم که در کشوری مثل ایران و در مکانی مقدس و معنوی به اسلام مشرف شدم.

منبع:  آستان‌نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار