تاریخ انتشار :

یونس؛رهیافته محقق و شرق‌شناس آلمانی

دین اسلام را برگزیدم و از انتخاب این مسیر اطمینان قلبی دارم

شرق‌شناس آلمانی در حرم رضوی به دین اسلام مشرف شد

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: محقق و شرق‌شناس آلمانی با تشرف به حرم مطهر رضوی در مراسمی به دین مبین اسلام گروید.

سید محمد جواد هاشمی نژاد در این مراسم با تبریک به این جوان تازه مسلمان برای این تحول عظیم گفت: امروز بسیاری از مردم جهان حقیقت وجودی خویش را گم کرده اند و همواره در پی یافتن گمشده خود هستند.

این تازه مسلمان آلمانی هم در حاشیه  این مراسم معنوی گفت: در کشوری که زندگی می‌کنم درصد کمی از مردم از تعالیم الهی انجیل پیروی می‌کنند و  مردم حقیقت وجودی خود را گم کرده‌اند و همین موجب سرخوردگی و نا امیدی آنان می‌شود ؛ از این رو بسیاری به دنبال حقیقت وجودی خود هستند و من نیز همچون آنان به طور ناخودآگاه در تلاش بودم تا این حقیقت را دریابم زیرا  ایمان به خدا زندگی انسان‌ها را متحول و توجه به آن فطرت خداجویی را در انسان بیدار می‌کند.

“یونس” افزود: مطالعات فراوانی درباره مسلمانان انجام دادم و برای شناخت بهتر و آشنایی با مسلمانان زبان فارسی را در مدت ۶ سال فرا گرفتم ؛با اعتقاد به خدای یگانه و حضرت محمد(ص) و  همه انبیاء بزرگ الهی که از آغاز خلقت همراه بشر بودند و همواره آنان را به راه راست هدایت می‌کردند،دین اسلام را برگزیدم و از انتخاب این مسیر اطمینان قلبی دارم.

این تازه مسلمان با توصیف احساس خود از حضور در حرم مطهر رضوی گفت: لحظه‌های حضور در این حرم نورانی و بودن در این بارگاه نورانی برایم آرامش بخش است و با همه  وجود دل را ﺑﻪ آﺳﻤﺎن وﻻﯾﺖ این امام همام ﮔﺮه ﻣﯽزنم و امید دارم دوباره بتوانم مهمان امام هشتم شوم.

در پایان این مراسم مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به این تازه مسلمان هدایای ویژه‌ای به همراه گواهی تشرف به اسلام اهدا کرد.

منبع:خبرگزاری صداو سیما، مرکز خراسان رضوی

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار