تاریخ انتشار :

دانشگاه رایرسون کانادا،

انتشار مجله اسلامی«اقراء» توسط انجمن اسلامی دانشگاه رایرسون در انتاریو

انجمن اسلامی دانشگاه رایرسون در انتاریوی کانادا مجله ای با عنوان «اقراء» برای ارائه هویت دانشجویان مسلمان کانادایی و تبلیغ اسلام منتشر کرده است.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  انجمن اسلامی دانشگاه رایرسون در انتاریوی کانادا، به تازگی اقدام به انتشار مجله ای با نام «اقراء» برای دانشجویان مسلمان کرده است. این مجله که به صورت آنلاین اوایل این هفته آغاز به کار کرده قرار است فضایی برای دانشجویان مسلمان این دانشگاه ایجاد کند تا بتوانند هویت اسلامی شان را در فضای کنونی این دانشگاه کانادایی به تصویر درآورند.

مهرین عارف، سردبیر و دانشجوی سال سوم مدیریت بازرگانی درباره مجله «اقراء» گفت: این مجله به دانشجویان مسلمان کمک می کند که صدایشان شنیده شود.

به گفته عارف، این پروژه از اوایل تابستان ۲۰۱۷ آغاز شده و هدف آن ایجاد سکویی برای بحث و بررسی سبک زندگی مسلمانان کانادایی بوده است.

وی در ادامه افزود: ما مدت هاست که برای راه اندازی این مجله فعالیت کرده ایم. من اعضای تیم دانشجویان انجمن اسلامی را می شناسم و می دانم که آن ها سال هاست برای ایجاد چنین سکویی در جامعه اسلامی در تلاش بوده اند.

عارف گفت: صادقانه بگویم بعد از این همه تلاش و کوشش فراوان، دیدن اینکه مجله آماده ارائه و توزیع در جامعه شده حس بسیار خوبی دارد.

نبیه سید، طراح جلد مجله و دانشجوی سال سوم مدیریت گرافیک ارتباطات می گوید: این مجله طولانی ترین پروژه ای که روی آن کار کردیم و نخستین مجله ای بود که ارائه دادیم. به عنوان چاپ اول بسیار فوق العاده بوده و من حقیقتا خوشحالم.

این مجله از بخش های مختلفی از جمله تجربیات روزمره زندگی نسل جوان مسلمانان کانادایی و اینکه مذهب چه معنایی برای آن ها دارد تشکیل شده است. این مجله همچنین شامل یک داستان تصویری درباره «گرویدن به دین اسلام» و همچنین بخش نظرات می باشد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار