تاریخ انتشار :

فلورز،کشیش ارتدوکس تازه مسلمان

چگونه شیعه مذهب شدم؟

عاملى که مرا به ترک دین غربى خودم یعنى ارتدوکس و پذیرفتن یک دین شرقى یعنى اسلام فراخواند، زاییده عواطف و احساسات نبوده بلکه نتیجه مراجعات تفصیلى ، تفکر عمیق و اجابت نیایش ها و مطالباتم از جانب خداوند بوده است.

 

 

عکس تزئینی است

عکس تزئینی است

 

 

به گزارش رهیافتگان:این مرد بزرگ که دین اسلام و مذهب شیعه را پذیرفته است مى گوید: عاملى که مرا به ترک دین غربى خودم یعنى ارتدوکس و پذیرفتن یک دین شرقى یعنى اسلام فراخواند، زاییده عواطف و احساسات نبوده بلکه نتیجه مراجعات تفصیلى ، تفکر عمیق و اجابت نیایش ها و مطالباتم از جانب خداوند بوده است. من از آن دست جوانانى که در آرزوها و عوالم خیالات و اوهام زندگى مى کنند نبوده ام بلکه با گذراندن دنیایى از تجربه به سن کهولت رسیده ام و بعد از انتصابم به مقام کشیشى مشاغل مربوط به کلیسا را رها کرده و وقتم را به مراجعه بیماران و معالجه ایشان گذراندم و در این دوره هم فرصتى براى وقوف بر اعمال فرقه ارتودوکس و سایر فرقه ها داشتم که با کمال تاسف غیر از ریا و عقائید خرافى محض چیزى ندیدم .

بنابراین، توسعه دین اسلام و صحت طبیعى و واقعى روش مسلمانان اثر نهائى خود را براى تصمیم جازم من بر پذیرفتن این دین گذاشت و من مصمم شدم که تمام عاداتم به دین مسیحیت غربى را قطع کنم و اکنون تنها هدفى که در زندگى مرا به خود متوجه کرده است، توفیق یافتن بر خدمت رسانى در راه خداوند یکتا که مرا به ایمان موفق کرد بوده،و آرزویم سعى وافر در راه اسلام و مسلمانان به کمک الهى است. مرا خدمت گزارى کوچک در راه هدف پاک و بلند برادرى انسان ها در سایه ایمان به خداوند تعالى و در خدمت بشریت و زندگى اجتماعى بودن ، به حساب آورید . من اینجا اعلام مى کنم که در این کارم هیچ اکراهى و یا نفوذى و یا فشار خارجى وجود نداشته و این تصمیم در کمال آزادى و اراده شخصى من بوده است. او قبل از این که به اسلام بپیوندد کشیش بوده است و پس از گرویدن به اسلام کتابى نگاشته و به رئیس سازمان شیعه امامیه در لندن جناب سید مهدى خراسانى ارسال مى دارد .

 

منبع: آل البیت

اشتراک گذاری :


  1. دینانی گفت:

    دین اسلام یک دین واقعی است که توانسته سعادت بشر رو به تکامل برسونه

آخرین اخبار