تاریخ انتشار :

مرکز اسلامی امام علی (علیه السلام) استکهلم

ترجمه سوئدی کتاب ارزشمند رساله حقوق امام سجاد(علیه السلام)

رساله حقوق امام سجاد(علیه السلام) به همت مرکز اسلامی امام علی(علیه السلام) استکهلم به زبان سوئدی ترجمه و در قالبی نفیس چاپ و منتشر شد.

      به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی imamalicenter.see؛ در طلیعه سال جدید میلادی ۲۰۱۸ ترجمه سوئدی کتاب ارزشمند رساله حقوق امام سجاد(علیه السلام) در قالبی نفیس به چاپ رسید.

 این کتاب وزین با پیگیری‌های انجام شده توسط مرکز اسلامی امام علی (علیه السلام) استکهلم و با تلاش و همت مترجمان، متخصصان و علاقمندان حوزه نشر برای اولین بار به زبان سوئدی ترجمه و به زیور طبع آراسته شده است.

هدف از ترجمه و نشر این کتاب، آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با تعالیم نورانی اسلام در حوزه حقوق و نیز معرفی نسخه جامع و مترقی «حقوق بشر» از دیدگاه امام زین العابدین(علیه السلام) به عموم مسلمانان سوئدی است.

استفاده برای مخاطبان سه زبان

در این کتاب متن اصلی دعا و ترجمه سوئدی به همراه ترجمه فارسی آن آورده شده است. این کتاب به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آن قابل استفاده برای تمامی مخاطبان با زبان‌های مختلف شامل سوئدی، عربی و فارسی خواهد بود.

در مقدمه این کتاب گرانسنگ آمده است: اسلام به عنوان کامل‌ترین دین آسمانی با تبیین تعالیمی جامع برای همه صحنه‌های زندگی بشر و تاباندن نور هدایت احکام بر شئونات مختلف زندگی انسان‌ها، نسخه‌ای سعادت‌بخش برای راهنمایی و خوشبختی بشریت به ارمغان آورده است.

مفهوم «حق» از مهم‌ترین بخش‌های دستورات اسلام در حوزه اخلاق و حقوق است. رساله حقوق امام سجاد جامع ترین بسته حقوقی در متون دینی است که به صورت یکجا به بیان دسته‌بندی شده انواع حقوقی که مراعات آن بر انسان‌ها لازم است، می‌پردازد.

حضرت امام سجاد(علیه السلام) در این رساله کلیات رابطه انسان با همه هستی یعنی خداوند، خود فرد و مردم را تبیین فرموده است.

قیمت کتاب ۵۰ کرون سوئدی است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه دریافت کتاب به سامانه اینترنتی فروش کتاب مرکز اسلامی امام علی(علیه السلام) سوئد به نشانی www.islamicbooks.se مراجعه کنند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار