تاریخ انتشار :

جامعه اسلامی آرکانزاس

جامعه اسلامی آرکانزاس عامل حمله به مسجد السلام را بخشیدند

جامعه اسلامی آرکانزاس در شهر فورت اسمیت، فردی را که به جرم تخریب اموال عمومی مسجد بازداشت شده بود بخشیده و با پرداخت جریمه وی، سبب آزادی او از زندان شدند.

    به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )جامعه اسلامی آرکانزاس فردی را که به جرم تخریب اموال عمومی مسجد بازداشت شده بود بخشیدند. تقریبا یک سال گذشته در اکتبر سال ۲۰۱۶، مسجد السلام در شهر فورت اسمیت واقع در ایالت آرکانزاس آمریکا توسط فرد مهاجمی مورد حمله قرار گرفته و فردی با اسپری رنگ و کشیدن صلیب شکسته بر درب این مسجد، مسلمانان را مورد تهدید قرار داده بود. دوربین‌های مداربسته مرکز اسلامی چهره فردی که این اقدام اسلام‌هراسی را مرتکب شده بود ضبط کردند.

با گذشت یک سال اعضای جامعه اسلامی آبراهام دیویس عامل این حمله را بخشیدند. وی که متهم به پرداخت جریمه و خدمات اجتماعی شده بود و توانایی مالی پرداخت کامل جریمه را نداشت، ممکن بود به ۶ سال زندان محکوم شود.

لویی نصری رئیس مسجد السلام در این باره به خبرنگاران گفت: ما می‌دانیم که این فرد کار ناپسندی انجام داده و باید عواقبی برای این اقدام وجود داشته باشند. با این حال ما نسبت به هیچ کس کینه نداریم.

نصری افزود: ما شنیدیم که او مشکلات اقتصادی دارد و قادر به پرداخت جریمه نیست و نمی‌خواستیم اجازه دهیم  ۶ سال از عمرش را پشت میله‌های زندان بگذراند.

به این ترتیب جامعه اسلامی با پرداخت جریمه ۱ هزار و ۷۰۰ دلاری وی را از زندان آزاد کردند.

نصری در این باره گفت: این بودجه را برای مرمت مسجد کنار گذاشته بودیم اما به نظرمان کار درست را انجام دادیم. اگر کسی کار اشتباهی انجام داده و عذرخواهی کند بایستی بخشیده شود. اگر او شناخت درستی از ما داشت هرگز این کار را نمی‌کرد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار