تاریخ انتشار :

فوتبالیست مسلمان تیم لیورپول

محمد صلاح،فوتبالیست مسلمان لیورپول،یک دزد را بخشید و به وی کمک کرد

محمد صلاح فوتبالیست مسلمان تیم لیورپول انگلستان، به مرد نیازمندی که به سبب دزدی از خانواده وی دستگیر شده بود کمک کرده و وی را بخشید.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از aboutislam، محمد صلاح فوتبالیست مسلمان تیم لیورپول انگلستان، به مرد نیازمندی که به سبب دزدی از خانواده وی دستگیر شده بود کمک کرده و وی را بخشید.

این ماجرا به تازگی در خبرگزاری‌های محلی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است مربوط به زمانی می‌شود که این فوتبالیست مسلمان یکی از بازیکنان تیم اسکندریه در مصر بوده است.

در آن زمان فرد مجرم دو روز پس از دزدی دستگیر شده و پدر صلاح قصد شکایت از وی را داشته است. با این وجود او که از ماجرا مطلع شده به محل رفته و پدرش را متقاعد می‌کند که دزد نیازمند را بخشیده و در عوض به او کمک مالی می‌کند تا وی بتواند به کار مشغول شده و زندگی جدیدی برای خودش پیدا کند. خبر این عمل خیرخواهانه فوتبالیست مسلمان تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر را براگیخت.

در این خبر همچنین آشکار شده که این فوتبالیست مسلمان به مردم یک روستای کوچک در ۸۰ کیلومتری شمال قاهره، جایی که در آن کودکی خود را سپری کرده نیز کمک‌های زیادی کرده است. وی تجهیزات ژیمناستیک برای مرکز اجتماعی و یک زمین فوتبال برای مدرسه نیز ساخته است.

خبر کمک‌های خیریه این فوتبالیست مسلمان نیز به تازگی در رسانه‌ها منتشر شده است.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


  1. amirkhafan گفت:

    محمد صلاح مسلمونه??????

  2. amirkhafan گفت:

    محمد صلاح مسلمونه؟؟؟؟؟؟

آخرین اخبار