تاریخ انتشار :

پنجمین همایش سالانه سازمان اسلامی دعوت در نیوجرسی

برگزاری همایش «وحدت ادیان»

سازمان اسلامی دعوت در ایالت نیوجرسی آمریکا، با هدف شناخت بیشتر اسلام همایش سه روزه‌ای را با حضور پیروان ادیان و نژادهای مختلف در هتل «هیلتون» شهر «پارسیپنی» این ایالت برگزار کرد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از پایگاه خبری Daily Record؛ پنجمین همایش سالانه سازمان اسلامی دعوت در نیوجرسی با عنوان «به ریسمان محکم چنگ زنید: مقابله با چالش‌های معاصر» روز جمعه (۳ آذر) آغاز شد.

در این همایش که امروز به کار خود پایان خواهد داد، سخنرانان مختلف در مورد اشتراکات میان مسلمانان و همسایگان یهودی و مسیحی سخنرانی کردند.

سومارا خان، بنیانگذار موسسه سواد قرآنی و مدرس مطالعات اسلامی در نیوجرسی گفت: اگر نگاه ما ورای ظواهر باشد، چندان با هم متفاوت نیستیم. اتحاد پیروان ادیان در این عصر و زمان از همیشه اهمیت بیشتری یافته است.

داوود شیخ، از اعضای سازمان بین ادیان شهر «نیوآرک» نیوجرسی که سازمانی برای اتحاد یهودیان، مسیحیان و مسلمانان است، نیز گفت: ما کارهای بسیار خوبی در کنار یکدیگر انجام می‌دهیم زیرا دین برای ما پذیرش کورکورانه و متعصبانه عقاید نیست بلکه دریافت حقیقت و سریان این حقیقت در اعمال و زندگی‌مان است.

این همایش دیروز نیز با برگزاری سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و جلسات گفت‌وگو ادامه یافت.

شرکت‌کنندگان در این همایش فرصت یافتند تا ضمن ملاقات با یکدیگر، بر سر یک میز بنشینند، در بازار شرکت کنند، کتاب‌ها و غذاها و دیگر اقلام اسلامی را خریداری کنند و با مسلمانان بیشتر آشنا شوند

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار