تاریخ انتشار :

دانشگاه بینگهمتون

برگزاری برنامه ای با هدف ترویج آگاهی درباره اسلام

انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه شهر بینگهمتون (Binghamton) در ایالت نیویورک آمریکا روزهای جمعه هر هفته میزبان جلسه آشنایی با قرآن برای معرفی اسلام است.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از پایگاه خبری bupipedream؛ هیرا قیوم، رییس انجمن دانشجویان مسلمان این دانشگاه گفت: جلسات قرآنی یکی از برنامه‌های این انجمن با هدف ترویج آگاهی درباره اسلام و برطرف کردن سوءتفاهمات درباره این دین است.
وی افزود: برنامه‌‌های خیریه یکی از محبوب‌ترین اقدامات این انجمن است زیرا در آن، مردم ادیان مختلف با یک هدف که کمک به نیازمندان است، گرد هم می‌آیند.
قیوم تصریح کرد: انجمن دانشجویان مسلمان به دانشجویان غیرمسلمان و دانشجویانی که قصد تشرف به اسلام دارند، نیز کمک می‌کند تا سوالات خود را در مورد اسلام بپرسند و اصول اسلام و سنت‌های آن را به آن‌ها آموزش می‌دهد.
وی اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته دانشجویان زیادی به اسلام گرایش پیدا کرده‌اند و ما آن‌ها را به جلسات انجمن دعوت می‌کنیم تا آشنایی بیشتری از اسلام به دست بیاورند.
علاوه بر جلسات آشنایی با قرآن، برگزاری برنامه‌های خیریه، سخنرانی، بازدید و ویژه برنامه‌های اعیاد اسلامی نیز بخشی از برنامه‌های این انجمن برای آگاهی‌بخشی در مورد اسلام است
منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار