تاریخ انتشار :

در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی

رونمایی از کتاب «پادشاهان پیاده» از غیر مسلمانان و مسلمانان در اربعین

کتاب «پادشاهان پیاده» با حضور مدیران هیأت های مذهبی و حجت الاسلام پناهیان در همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین رونمایی شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   کتاب «پادشاهان پیاده» با حضور مدیران هیأت های مذهبی از سراسر کشور و حجت الاسلام  علیرضا پناهیان، عصر امروز در دومین همایش ملی هیأت های فعال در عرصه اربعین در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) رونمایی شد.
براساس این گزارش، کتاب «پادشاهان پیاده» نوشته بهزاد دانشگر و محمدعلی جعفری است.


بهزاد دانشگر درباره این کتاب و چگونگی تدوین آن، گفت: از شخصیت های مختلفی در تدوین و تهیه این کتاب استفاده شده و خاطرات بسیاری از غیرشیعیان و غیرمسلمانان در این کتاب جمع‌آوری شده است.
نویسنده کتاب «پادشاهان پیاده» تأکید کرد: استفاده از خاطرات غیر مسلمانان با این هدف بود که به همگان اثبات کنیم که پیاده‌روی اربعین مخصوص مذهب خاصی نیست و هر کس که عاشق امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) باشد، در اربعین شرکت می کند.
وی ادامه داد: شبکه‌های مختلف وهابی و دشمنان اسلام، شبهات مختلفی درباره پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی مطرح کرده و می کنند.
دانشگر تأکید کرد: در کتاب «پادشاهان پیاده» به دنبال پاسخ‌گویی به شبهات اربعین حسینی بوده‌ایم و خوشبختانه افزون بر پاسخگویی، توانسته‌ایم به نگاه‌های جدیدی در این زمینه برسیم.
وی با بیان این که هیأت‌های مذهبی از کتاب‌ فاصله گرفته اند، تصریح کرد: یکی از رسالت‌های این جامعه ایمانی مشعر، ترویج فرهنگ کتابخوانی است.
نویسنده کتاب «پادشاهان پیاده» افزود: مسؤولان هیأت‌های مذهبی باید تلاش کنند آموزه‌های حسینی را با استفاده از کتاب ها و منابع معتبر به جامعه انتقال دهند.

منبع: رسا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار