تاریخ انتشار :

برنامه ای از تولیدات شبکه اسپانیایی زبان هیسپان

برنامه «اسلام پاسخ می دهد»

شبکه هیسپان تی وی در برنامه ای به نام «اسلام پاسخ می دهد» با اجرای سهیل اسد کارشناس – مجری آرژانتینی، سعی در معرفی اسلام و پاسخگویی به شبهات در باره اسلام، به اسپانیایی زبان ها دارد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  «اسلام پاسخ می دهد» ( El Islam Responde) برنامه ای از تولیدات شبکه اسپانیایی زبان هیسپان است که سعی در معرفی دین اسلام از زوایای مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی به اسپانیایی زبان های دنیا است.

«اسلام  پاسخ می دهد» به تهیه کنندگی روح اله محقق و در شهر قم ضبط و تولید می شود. این برنامه با اجرای شیخ سهیل اسد؛ آرژانتینی مسلمان و با حضور دو کارشناس در فضای مسجدی در قم ضبط و تهیه می شود. مجری هر قسمت با توجه به موضوع برنامه، سوالات و شبهه های در رابطه با آن موضوع را از کارشناس برنامه سوال می کند و وی به آنها پاسخ می دهد.

شیخ عبدالکریم دپاس و همسر مسلمانش، معصومه اسد دپاس، کارشناسان «اسلام پاسخ می دهد» هستند که در طول برنامه به ۳ تا ۴ سوال مجری برنامه پاسخ می دهند. «زندگی پس از مرگ از دیدگاه اسلام»، «داستان زندگی پیامبران»، «آیا جامعه حال حاضر نیاز به پیامبر دارد؟»، «حقوق بشر از دیدگاه اسلام» از جمله موضوعاتی بوده اند که در این برنامه مطرح شده و با حضور کارشناسان به آنها پاسخ داده شده است.

برنامه «اسلام پاسخ می دهد» شنبه ها ساعت ۹:۳۰ به وقت تهران به روی آنتن هیسپان می رود و ساعات ۳:۳۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش می شود.

منبع:معاونت برون مرزی صدا و سیمای جمهوری

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار