تاریخ انتشار :

هند

تمام خانواده جوان هندی که برای اسلام آوردن به قتل رسیده بود، مسلمان شدند

قتل وحشیانه یک جوان هندی تازه مسلمان در ناحیه کرالا، که سال گذشته توسط گروهی از هندوهای افراطی به دلیل گرویدنش به دین اسلام اتفاق افتاده بود، نقطه آغاز و محرکی برای گرویدن یکی پس از دیگری تک تک اعضای این خانواده به دین اسلام شد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از theindianawaaz، پدر تازه مسلمان هندی که به دلیل گرویدنش به دین اسلام به قتل رسیده بود نیز مانند دیگر اعضای خانواده وی به دین اسلام گروید.

فیصل کومار جوان ۳۰ ساله تازه مسلمانی بود که به دلیل گرویدن به دین اسلام در منطقه کرالای هندوستان توسط هندوهای افراطی وحشیانه به قتل رسید. هنوز چیزی از قتل بی‌رحمانه  این جوان هندی در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۱۶ نگذشته بود که مادر و  کمی بعد دو خواهرش، شوهر و پنج تن از فرزندان آنان به دین اسلام گرویدند و پدر وی آخرین عضو این خانواده نیز بالاخره تصمیم گرفت به دین اسلام مشرف شود.

گفته می‌شود به غیر از یکی از خواهرشوهرهای این جوان هندی که متهم به دخالت در قتل وی نیز می‌باشد، اکنون تمام اعضای خانواده وی به دین اسلام ملحق شده‌اند.

یکی از افسران پلیس مسئول این پرونده گفت: جامعه اسلامی کرالا فیصل را شهید راه حق می‌دانند  و حمایت بی‌قید و شرطشان از اعضای این خانواده را اعلام کرده‌اند، چرا که شهادت این جوان هندی نقطه آغاز و محرک گرویدن بقیه اعضای خانواده به دین اسلام  بوده است.

گفتنی است پس از قتل فیصل، پلیس ۱۲ تن از کارگران هندو از جمله شوهر خواهر وی را که در این جنایت دسته جمعی مشارکت داشته‌اند دستگیر کرد. جالب این که متهمان در جلسات بازجویی در اعترافات‌شان گفته بودند، علت به قتل رساندن جوان هندی نگرانی آنان از تاثیرگذاری وی روی سایر اعضای خانواده و گرویدن دیگر اعضای خانواده به دین اسلام بوده است. گفته می‌شود متهم اصلی این پرونده، پیش از این نیز یکی دیگر از تازه مسلمانان شهر با نام یاسر را در سال ۱۹۹۸ به قتل رسانده بود، اما دادگاه عالی هند در ماه جولای سال گذشته وی را تبرئه کرده بود.

منبع:حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار