تاریخ انتشار :

لس آنجلس

راهپیمایی همبستگی با مسلمانان آمریکا

هفته آینده گروه‌های دینی مختلف در شهر لس آنجلس در آمریکا راهپیمایی با نام «همبستگی، هشیاری و صلح» با هدف احترام متقابل به تمامی ادیان و مردود شمردن نفرت و عدم مدارای مذهبی برگزار می‌کنند .

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از theacorn، راهپیمایی همبستگی با مسلمانان آمریکا قرار است در روزهای آتی در شهر لوس آنجلس برگزار شود.

یکشنبه این هفته ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۷، راهپیمایی میان ادیانی «همبستگی، هشیاری و صلح» به منظور نشان دادن همراهی با جامعه اسلامی آمریکا از ساعت ۱:۳۰ تا ۳ بعد از ظهر در  دره سان فرناندو در شهر لوس آنجلس برگزار خواهد شد. در این تجمع، راهپیمایان پس از عبور از مسیرهای تعیین شده در شهر و بازدید از چند مکان، در  مرکز اسلامی این منطقه تجمع پیدا کرده و سپس مراسم میان ادیانی در این مکان به اجرا گذاشته می‌شود.

 به گفته برگزارکنندگان هدف از این گردهمایی و راهپیمایی مسالمت آمیز، «ابراز احترام متقابل به تمامی ادیان و پیروان مذاهب و اعتقادات مختلف، صرف نظر از ملیت آنان، همچنین مردود شمردن تبعیض و نژادپرستی، نفرت، تعصب و کلیشه‌سازی، عدم مدارای مذهبی و پیش داوری‌ها  علیه پناهندگان و مهاجران می‌باشد.

از دیگر موضوعاتی که قرار است در این راهپیمایی به آن پرداخته شود، وضعیت بی‌خانمان‌ها و تشریک مساعی با پیروان ادیان مختلف برای مبارزه با فقر و بی‌خانمانی در حومه شهر لس آنجلس عنوان شده است.

سازمان‌های دینی مختلف حمایت مالی این راهپیمایی را بر عهده خواهند داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به موسسه تحمل مذهبی، بنیاد صلح و عدالت، انجمن بانوان مسلمان سخنران، کلیسای کاتولیک لیدی او گریس، ائتلاف سیک، مرکز اسلامی رسیدا در لس آنجلس و شهرداری این شهر اشاره کرد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار