تاریخ انتشار :

موسسه واتک، موسسه تحقیقاتی در ایالت ویکتوریای استرالیا،

گزارش تحلیلی جامع و باجزئیات در خصوص بازار گوشت حلال در سطح جهان

موسسه واتک، نهاد خبری فناوری اطلاعات و تحقیقات بازار گزارش تحلیلی جامعه در خصوص بازار جهانی گوشت حلال ارائه داده و میزان توسعه این بازار را در سطح جهان اعلام کرده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) موسسه تحقیقاتی در ایالت ویکتوریای استرالیا، گزارش تحقیقاتی جامعی را با جزئیات و ریز آماری در رابطه با بازار گوشت حلال در سطح جهانی ارائه داده است. واتک، نهاد خبری فناوری اطلاعات و تحقیقات بازار گزارش جدید جامعی در خصوص پیشرفت قابل توجه بازار گوشت حلال در سطح جهانی ارائه داده است و زمینه و میزان توسعه این بازار را در گزارش ارائه داده است.


این گزارش در مناطق مختلف جهان انجام گرفته، نقش آفرینان کلیدی را از لحاظ ویژگی‌ها، حجم تولید، مشخصات آن، ظرفیت، قیمت، هزینه، درآمد و اطلاعات تماس مشخص کرده است. در این گزارش ۱۴۸ جدول و ارقام آماری در خصوص شرکت‌ها و افراد مرتبط با بازار گوشت حلال ارائه شده است. در این گزارش غذاهای فرآوری شده، نوشیدنی‌ها، گوشت‌های پردازش نشده، محصولات دارویی، لوازم آرایشی و مراقبت‌های شخصی به عنوان بخش اصلی محصولات در بازار جهانی حلال در نظر گرفته شده‌اند که در میان آن‌ها بازار تقاضا برای غذاها و نوشیدنی‌های فرآوری شده حلال و اسلامی بیشتر از سایر محصولات بوده است. محققان همچنین  انتظار دارند این پیشرفت‌ها در بازار حلال تا سال های آینده نیز ادامه داشته باشند.
این گزارش بازار حلال را بر اساس مناطق کلیدی مصرف همانند آمریکا، چین، اروپا، ژاپن، هند و آسیای جنوبی تقسیم بندی کرده است و پیش بینی‌هایی را نیز در خصوص توسعه بازار حلال تا سال ۲۰۲۱ ارائه داده است.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار