تاریخ انتشار :

آرتور لازدینش تازه مسلمان اکراینی

با توجه به تبلیغات سوء رسانه‌های غربی، تمایلی به شناخت این دین نداشتم

همزمان با شب شهادت نهمین امام شیعیان حضرت جواد الائمه(ع)، جوان اکراینی در جوار بارگاه منور رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )«آرتور لازدینش» جوان ۲۷ ساله اهل کشور اوکراین که پیش از این مسیحی کاتولیک بود با حضور در حرم مطهر رضوی با ادای شهادتین، مذهب تشیع را برگزید.
او درباره شیوه آشنایی خود با اسلام گفت: قبل از آشنایی با خانواده همسرم در مورد اسلام نمی دانستم و با توجه به تبلیغات سوء رسانه‌های غربی، تمایلی به شناخت این دین نداشتم، اما این آشنایی موجب شد تا عقیده ام نسبت به اسلام تغییر کند.


آرتور با تاکید بر اینکه رسانه‌های خارجی هیچ گاه چهره واقعی اسلام را نشان نمی دهند و همواره سعی می‌کنند تا واقعیت‌های این دین را خلاف واقع جلوه دهند، عنوان کرد: بعد از آشنایی بیشتر با مسلمانان و اعمال و رفتار آن ها جذابیت این دین برایم بیشتر شد و حس درونی من را ترغیب کرد تا بیشتر بدانم.
وی که مدیر یکی از رستوران‌های شهر دبی امارات است، افزود: در آنجا ملیت های مختلف با آداب و رسوم متنوعی زندگی می کنند، اما هیچ کدام از آن مذاهب تاثیرگذاری دین اسلام را در من نداشت.
این جوان تازه مسلمان، اسلام را دین تعادل ذکر کرد و گفت: آنچه که من در دبی دیدم اسلام واقعی نبود و بعضی افراد در دین افراط می کردند و از اسلام واقعی دور بودند.
وی بیان کرد: همسرم که یکی از فرزندان خاندان پیامبر اکرم(ص) است با صحبت هایی که در مورد مذهب تشیع داشت، من را بسیار علاقه‌مند و شیفته اهل بیت(ع) کرد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از سوی اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی که زمینه این تشرف را فراهم کرد، یک جلد قرآن نفیس چند زبانه و هدایای معنوی به این جوان تازه مسلمان اهدا شد.

منبع: استان نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار