تاریخ انتشار :

نمایشگاه قرآن کریم

تولید نرم‌افزار نماز گویای ناطق

از نرم‌افزار نماز گویای ناطق که رتبه نخست محصولات دینی در حوزه مجازی را از آن خود کرده است،‌ در نمایشگاه قرآن رونمایی می‌شود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  همزمان با برپایی‌ بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شاهد رونمایی از آثار مختلفی در عرصه قرآن کریم هستیم که عرصه مجازی نیز در این میان خالی از آثار جدید نبوده است.

نرم‌افزار نماز گویای ناطق از جمله این محصولات قرآنی است که به زودی از آن رونمایی می‌شود؛ این نرم‌افزار در میان دو هزار و ۳۰۰ محصول دیگر توانسته است رتبه نخست را به دست آورد و همزمان با دوم تیرماه از آن تجلیل به عمل می‌آید.
نرم‌افزار نماز گویا برای همه گروه‌های سنی قابل بهره‌بردای است؛ البته رونمایی این اثر منوط به هماهنگی اجرای این برنامه با ستاد اقامه نماز است. این نرم‌افزار به شرح صوتی و متنی بخش‌های مختلف نماز،‌ رساله‌های مراجع،‌ احکام نماز و مسائل شرعی می‌پردازد.
ضرورتی وجود ندارد که کاربران این نرم‌افزار از سطح بالای سواد برخوردار باشند، از این رو نماز گویا برای همه افراد قابل استفاده است. کودکانی که سه سال بیشتر دارند،‌ نابینایان و افراد سالمند نیز می‌توانند از این نرم‌افزار صوتی و متنی استفاده کنند.
رفع مشکلات تلفظ ناصحیح نماز و شکیات از دیگر ویژگی‌های این اثر به شمار می‌آید. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به ذکرشمار هوشمند و قابل ذخیره، نهج‌البلاغه و اجرای برنامه با صدای دلنشین و اصولی محمدامین بختیاری، قاری نوجوان برتر کشور اشاره کرد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار