تاریخ انتشار :

دانشجوی ایرانی دانشکده وارتبورگ

تلاوت قرآن مجید در یکی از جلسات شورای شهر واورلی واقع در ایالت آیوا

شورای شهری در آمریکا که سیاست مربوط به دعا و نیایش را تغییر داده و برای نخستین بار جلسه نیایش را با تلاوت قرآن توسط دانشجوی مسلمان ایرانی انجام داد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )    به نقل از wcfcourier، یک دانشجوی ایرانی دانشکده وارتبورگ در شهر واورلی واقع در ایالت آیوا در آمریکا، در یکی از جلسات شورای شهر با حضور مردم، موفق به تلاوت قرآن مجید شده و دعا و نیایش جلسه را از روی آیات قرآن و به زبان عربی خواند.

امیر معطوفی آذر دانشجوی مسلمان ایرانی که یکی از حاضران افتخاری جلسه شورای شهر محسوب می‌شود، با تلاوت قرآن مجید جلسه را آغاز کرد. گفته می‌شود برنامه نیایش در این شورا همیشه توسط شهردار انجام می‌شد و چالش‌ها و درگیری‌های زیادی برای گنجاندن دعا و نیایش توسط دیگر اقلیت‌ها در برنامه جلسه میان اعضا وجود داشت.

پس از تلاوت قرآن، چارلز اینفلت، شهردار این شهر که از معطوفی آذر برای حضور در این جلسه و نیایش آغازین دعوت به عمل آورده بود خواست ترجمه آیاتی را که تلاوت کرده برای حاضران بگوید. معطوفی آذر نیز در جواب او گفت: این آیات درباره خلقت دنیا به دست خداوند هستند. خداوند بزرگترین است و آسمان‌ها و زمین را خلق کرده که یادآور بزرگی و عظمت خداوند برای ما هستند.

شهردار در ادامه گفت: امیدوارم از نیایش امروز لذت برده باشید و با آن احساس نزدیکی کنید.

به گفته شهردار، طبق سیاست جدیدی که توسط شورای این شهر در نظر گرفته شده است از این پس هر یک از جلسات ماهانه شورای شهر با دعا و نیایش و تعهد تابعیت آغاز شده و هدف این است که تمامی قومیت‌ها و ساکنان شهر به نوبت در این مراسم دعا و نیایش شرکت داشته باشد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار