تاریخ انتشار :

انگلیس

حمایت دختر غیر مسلمان از اسلام با، روزه‌داری

«امی» دختر غیر مسلمان اهل انگلیس است که با روزه‌داری و قرائت قرآن رمضانیه به دفاع از اسلام در کشورهای غربی برخاسته است.

    به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  «آنچه برای من مهم است، افزایش آگاهی‌بخشی فرهنگی و اجتماعی و مقابله با اسلام‌هراسی و توضیح اصل اسلام و فاصله آن با ترور و تندروی بوده و این که هیچ ارتباطی میان سازمان‌های تروریستی و اصل اسلام وجود ندارد».

این سخنان امی، دختر غیر مسلمان اهل انگلیس است که به دفاع از اسلام در کشورهای غربی برخاسته است.
با وجود همه عملیات‌های تروریستی، امی در دفاع از اسلام مصمم‌تر شده و با وجود وقوع حادثه منچستر چند روز پیش از آغاز ماه رمضان، او تصمیم گرفت ماه رمضان را در روزهای لندن که میان طلوع فجر تا غروب آفتاب بیش از ۱۹ ساعت است، روزه بگیرد و هر روز قرآن بخواند.

امی در نخستین روز ماه رمضان از خواب برمی‌خیزد تا غذایی را که برای وعده سحری آماده کرده بخورد و از طریق صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک دوستان خود را نیز در این سحر شریک می‌کند و در زمان افطار نیز  تصویر غذایی را که برای افطار تهیه کرده در صفحه خود می‌گذارد.

او با وجود این که قرآن خوانده و روزه گرفته است، اما هنوز تصور می‌کند، نتوانسته ماه رمضان را آن گونه که هست درک کند به همین دلیل در صفحه خود در فیس‌بوک این سؤال را مطرح می‌کند که در کدامیک از کشورهای عربی می‌توان ماه رمضان را بهتر شناخت و آیا خانواده‌ای هست که در این ماه مرا به میهمانی بپذیرد؟ به شرط آنکه تنها زنان در خانه باشند و مردی در آنجا حضور نداشته باشد.

کمی بعد یک خانواده مصری او را به میهمانی می‌پذیرند و این مرحله‌ای جدید از تجربیات امی است که در خیابان‌های مصر در رابطه با رمضان تحقیق می‌کند تا به کشور خود بازگردد و به راه خود در دفاع از اسلام و مبارزه با اسلام‌هراسی ادامه دهد.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار