تاریخ انتشار :

قم

تشرف زوج جوان آلمانی به دین مبین اسلام

زوج جوان آلمانی با حضور در دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی به مذهب تشیع گرویدند و نام های مبارک رضا و فاطمه را برای خود انتخاب کردند.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)زوج جوان اهل کشور آلمان با حضور در شهر مقدس قم و حضور در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی با جاری کردن شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گرویدند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تبریک به زوج آلمانی به خاطر گفت: اگر انسان با آگاهی دین اسلام و مذهب تشیع را قبول کند در چنین شرایطی در ایمان قوی تر و مستحکم تر از کسانی هستند که از پدر و مادر این مطلب را گرفتند.

وی در ادامه توصیه هایی به زوج آلمانی ارائه و تصریح کرد: بهترین سفارش که بخواهید در این مسیر استوار باشید دیدن قضاوت‌ها و کلمات امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در نهج البلاغه و فرمایشات ائمه اطهار و امام سجاد در صحیفه سجادیه است که پی می برید دین اسلام یک دین حقیقی و رسمی است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با آرزوی عاقبت بخیری برای این زوج جوان گفت: ان شاء الله در آینده روش شما محکم تر بشود و عاقبت بخیری نصیب شما گردد و با سعادت به زندگی خود ادامه بدهید و برای تقویت درون هم نعمت های خدا را نظر بگیرید و شکرگزار خدا باشید.

گفتنی است، این زوج آلمانی که به مشهد مقدس مشرف شده و حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) را نیز زیارت کرده اند نام های مبارک رضا و فاطمه را برای خود انتخاب کردند.

منبع: رسا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار