تاریخ انتشار :

کلر ژوبرت

مهم ترین دلیل برای مسلمان شدن این بود که دین مسیحیت کامل نیست

نویسنده و شاعر فرانسوی کودکان گفت:شاید مهم ترین دلیل برای مسلمان شدن و عوض کردن دینم این بود که دین مسیحیت کامل نیست اما من با مطالعه هایی که داشتم فهمیدم که اسلام دین کامل و جامعی است که اینها دلایل من برای روی آوردن به دین مبین و پاک اسلام بود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  کلر ژوبرت نویسنده و شاعر فرانسوی کودکان که به تازگی مسلمان شده بود  در کنار آقای مصطفی رحماندوست در سومین جشن کتاب  سیرجان شرکت کرده بود.

خانم ژوبرت در مورد کشور و دین قبلیتان کمی توضیح بدید؟

من در فرانسه به دنیا آمده ام و همه خانواده ام مسیحی هستد اما اگر بخواهم درست بگویم شاید بیشتر کشورم مسیحی هستند و فرانسه کشور خوبی است که انسان می تواند در آن رشد کند.

چه عاملی باعث شد که مسلمان شدید؟

همان گونه که قبلا گفتم دین قبلی من مسیحیت بود و شاید مهم ترین دلیل برای مسلمان شدن و عوض کردن دینم این بود که دین مسیحیت کامل نیست و یک روز حضرت عیسی رو پسر خدا،یک روز بالاتر از خدا و حتی روح القدوس می نامند اما من با مطالعه هایی که داشتم فهمیدم که اسلام همه پیامبران را از جانب خدا می داند و یک پیامبر را خاتم و از این جا بود که فهمیدم دین اسلام دین کامل و جامعی است که اینها دلایل من برای روی آوردن به دین مبین و پاک اسلام بود.

خانم کلر ژوبرت کدوم کتابتونو از همه بیشتر دوست دارید؟

سوال سختیه اما من کتاب در جستجوی خدا رو خیلی دوست دارم چون همیشه در حال جست و جو و بهتر شناختن خداوند هستم.

آیا شما کتابی را در مورد مرگ یا شناخت آن برای بچه ها به چاپ رساندید؟

بله،کتاب راگون پیر کتابی هست که من در خصوص مرگ برای بچه ها نوشتم اما این یه مقدار حجمش کم است و باید بیشتر در موردش نوشته شود.

چه عاملی باعث شد که کتاب راگون پیر را کتابت کنید؟

یکی از مهم ترین دلیل برای نوشتن این کتاب این است که مرگ اتفاقی است که می تواند برای همه اتفاق بیفتد و کودکان هم باید دیر یا زود این مسئله مهم رو درک کنند، دیگر دلیلش این است که چون کتابی هم در مورد این موضوع نوشته نشده بود و یا کم بود که من دست به نوشتن این کتاب زدم.

شهرستان سیرجان رو چگونه ارزیابی می کنید؟

شهرستان سیرجان یکی از بهترین شهرستان های کشور ایران است و مردم شریفی دارد و جادارد از خانواده هایی که در اختیار فرزندانشان شرایط های مطالعه رو می گذارند تقدیر و تشکر کنم.

چه توصیه ای به کودک و جوانان در کتاب و کتابخوانی دارید؟

من خواهشی که از شماها کتابخوان های عزیز دارم این است که کتاب هایتان را به دوستانتان معرفی کنید و یا امانت بدهید، این خودش خیلی می تواند به کتاب خواندن کمک کند.

 

 

  • منبع: سیرجان خبر-فرقه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار