تاریخ انتشار :

میری فابیول لاموریت

رهیافته بلژیکی :در مورد دین اسلام تحقیق کردم ومسلمان شدم

«میری فابیول لاموریت» که برای سومین بار به زیارت امام هشتم(علیه السلام) مشرف شده بود از دین مسیحیت کاتولیک به دین اسلام مبین اسلام مشرف شد

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از آستان نیوز، «میری فابیول لاموریت» که برای سومین بار به زیارت امام هشتم(ع) مشرف شده بود از دین مسیحیت کاتولیک به دین اسلام مبین اسلام مشرف شد.

مطالب دیگر از تازه مسلمانان بلژیکی را اینجا ببینید

وی درباره تشرف خویش به دین اسلام گفت: هفت سال پیش بیمار مسلمانی به «نثار احمد امیری» داشتم که پس از آشنایی باوی، دین اسلام حقیقی را از نزدیک مشاهده کرده ونخستین جرقه‌های تشرف به دین اسلام در ذهنم زده شد.

لاموریت ادامه داد: پس از این آشنایی ،در مورد دین اسلام تحقیق کردم و علت اقامه نماز و نیز سایر سوالاتم را از بیمارم پرسیدم.

وی افزود: قرآن به زبان فرانسوی، کتاب هایی در مورد نماز و نیز نهج‌ البلاغه نخستین هدیه‌ای بود که از ایشان دریافت کردم، پس از مدتی شروع به مطالعه این کتب کرده و تمام اندیشه‌ی خویش را برای درک تعالیم والای آن به کار گرفتم.

وی عنوان کرد: سپس«نثار احمد امیری» را به فرزندی پذیرفتم و به کمک وی، بسیاری از تعالیم قرآنی را آموخته ام و یگانگی خداوند بسیار مرا به فکر واداشت.

لاموریت با اشاره به زیارت امام هشتم(ع)ادامه داد: امام رضا(ع) و امام حسین(ع) از جمله کسانی بودند که انرژی والایی برای تشرف به دین اسلام به من عنایت کردند و باعث شد احساس بسیار ویژه و وصف‌ناپذیری داشته باشم.

لاموریت خاطرنشان کرد: «سوره علق» و نیز«داستان حضرت عیسی(ع)» از جمله سوره های بسیار ارزشمند قرآنی هستند که موجب شده دین اسلام را براساس تعالیم والایش شناخته و تلاش کنم تا این دین آسمانی را برای خویش و نیز سایر دوستانم به امانت برم و با روش و شیوه خویش همت گمارم تا در راستایش گام بردارم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم به این تازه مسلمان از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، گواهی تشرف به اسلام به همراه هدایای متبرک اعطاء شد و «میری فابیول لاموریت» نام مقدس مریم را برای خود برگزید.

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار