تاریخ انتشار :

تازه مسلمانان

خانواده نروژی که تحت تاثیر قران مسلمان شدند

لیندا نایمن و فروده سیگوارستن، زن و شوهر نروژی به همراه سه کودکشان در طی مسافرتشان به شهر مارماریس ترکیه در دیدار از مسجد جامع این شهر و شنیدن تلاوت بیست دقیقه ای قرآن در این مسجد تحت تاثیر صدای دلنشین قرآن قرار گرفته و از برخورد خوب مسلمانان با آنها به اسلام روی آوردند.

 

به گزارش رهیافتگان:لیندا نایمن و فروده سیگوارستن، زن و شوهر نروژی به همراه سه کودکشان در طی مسافرتشان به شهر مارماریس ترکیه در دیدار از مسجد جامع این شهر و شنیدن تلاوت بیست دقیقه ای قرآن در این مسجد تحت تاثیر صدای دلنشین قرآن قرار گرفته و از برخورد خوب مسلمانان با آنها به اسلام روی آوردند.

 

هنگامی که تلاوت قرآن به اتمام رسید تمامی اعضای این خانواده نروژی در حالی که گریه می کردند از قاری قرآن درخواست کردند که اطلاعات بیشتری درباره اسلام داده و آنان را مسلمان کند.

لیندا نایمن، با بیان خاطرات خود در این زمینه می گوید: ما به مسجد رفتیم و به مدت بیست دقیقه به تلاوت قرآن گوش کردیم، آن زمان بود که قطرات اشک از چشمان ما جاری شد و از برخورد خوب مسلمانان با من و خانواده ام تصمیم گرفتم به اسلام روی آورم.وی افزود: زمانی که به قرآن گوش می کردم احساس سبکی داشته و واقعا احساس آزادی می کردم. واقعا خوشحال هستم که اسلام را به عنوان دین خود انتخاب کردم و خانواده هم از روی آزادی این انتخاب را کرده اند.گفتنی است که این فرد در صفحه رسمی اش در فیس بوک اعلام کرده است که از این پس خود و خانواده اش به تبلیغ اسلام در نروژ و هرکجا که سر کنند می پردازد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار