تاریخ انتشار :

تخت جمشید

طرح خیمه معرفت آرامش بهاری مبلغین روحانی در تخت جمشید

مبلغان آشنا به تاریخ اسلام و ایران به خصوص دوره هخامنشی در ایام نوروز با حضور در پایگاه جهانی تخت جمشید به شبهات مطرح شده در این زمینه پاسخ می‌دهند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  روحانیت از دیرباز برای تبلیغ دین راه‌های گوناگونی را انتخاب کرده است، با گذر زمان نه تنها این شور تبلیغ کاهش پیدا نکرده است، بلکه روش‌های جدیدی را امتحان کرده است، این بار نیز مبلغان پایگاه جهانی تخت جمشید را برای محیط تبلیغی خود برگزیده‌اند.

این طرح با عنوان «خیمه معرفت آرامش بهاری» با همکاری اوقاف و اداره میراث شهرستان مرودشت با همت گروه تبلیغی میثم از ۲۹ اسفند سال جاری شروع به کار می‌کند، روحانیون در بخش‌های مختلف نظیر غرفه کودک موضوعات دینی و اجتماعی را در قالب شعر، بازی و مسابقه به صورت غیر مستقیم در خدمت گردشگران کودک ارایه می‌دهند، همچنین بازدیدکنندگان در  غرفه مشاوره می‌توانند در زمینه تربیت کودک، خانواده و پاسخ به سؤالات اعتقادی و شرعی بهره ببرند.

همچنین مبلغان مسلط به زبان خارجی هم در غرفه توریست، آنان را با ایران و اسلام آشنا می‌سازند، در کنار این حضور، تبلیغ چهره به چهره نیز صورت می‌گیرد که مبلغان این بخش  که مسلط به تاریخ ایران باستان به خصوص دوره هخامنشیان هستند، به سؤالات و شبهات پیرامون پاسخ می‌دهند، این خیمه تا روز ۱۳ فروردین سال آتی در خدمت گردشگران است.

در ادامه تصاویری از حضور مبلغان در پایگاه جهانی تخت جمشید را مشاهده می‌کنید.

منبع:فارس

اشتراک گذاری :


  1. بهنام گفت:

    ای بابا ، شما دیگر تپه … باقی نگذاشته اید. اخوندها را فرستادید در کاخ اپادانا تبلیغ اسلام کنند؟ جای دیگری نبود؟ با این کارهای مضحک مردم را از هرچه اسلام است بیزار می کنید.

آخرین اخبار