تاریخ انتشار :

دانشگاه «تولیدو»،

هفته «آگاهی‌بخشی اسلام»

انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه «تولیدو» در ایالت «اوهایو» آمریکا با نامگذاری هفته جاری به عنوان هفته «آگاهی‌بخشی اسلام» برنامه‌های مختلفی را برای معرفی و بزرگداشت فرهنگ اسلامی برگزار کرده است.

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از پایگاه خبری «independentcollegian»، هفته «آگاهی‌بخشی اسلام» در دانشگاه «تولیدو»، از دوشنبه، ۲۳ اسفند با برگزاری روز «تجربه حجاب» برای دانشجویان غیرمسلمان و اهدای روسری به آن‌ها آغاز شد.
«آلیان احمد ممون»، رئیس انجمن دانشجویان دانشگاه تولیدو گفت:‌ هفته آگاهی‌بخشی اسلام، مراسمی است که تمام دانشگاه‌های شمال آمریکا برای معرفی اسلام و ارزش‌های فرهنگ اسلامی برگزار می‌کنند.


«کنیا جیمز»، یکی از دانشجویان این دانشگاه با پوشیدن روسری برای اولین بار در زندگی خود، گفت:‌ زنان حتی با داشتن حجاب هم می‌توانند زیبایی خود را داشته باشند.
«داود ولید»، مسئول شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی بخش میشیگان سه‌شنبه، ۲۴ اسفند، سخنران مراسم هفته آگاهی‌بخشی اسلام در این دانشگاه بود.
وی در مورد مشکلات زندگی سیاه‌پوستان و فرمان ضد مهاجرتی ترامپ صحبت کرد.
قرار است، امشب نیز برنامه شعرخوانی با حضور شاعران و نویسندگان با موضوع عمومی «شکست» در مرکز (Brady Innovation) «برادی اینوویشن» برگزار شود.
برنامه اقامه نماز جمعه با حضور دانشجویان غیرمسلمان در تاریخ جمعه، ۲۷ اسفندماه نیز از دیگر بخش‌های هفته آگاهی‌بخشی اسلام در ایالت اوهایو است.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار