تاریخ انتشار :

تازه مسلمان

مسلمان شدن یک فعال صهیونیست

دکتر “اوری دیفیس” ۶۲ ساله که از فعال نسبتا سرشناس در رژیم صهیونیستی به شمار می رود، طی چند روز گذشته گرویدنش به دین مبین اسلام را رسما اعلام کرد.

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )دکتر “اوری دیفیس” ۶۲ ساله که از فعال نسبتا سرشناس در رژیم صهیونیستی به شمار می رود، طی چند روز گذشته گرویدنش به دین مبین اسلام را رسما اعلام کرد.

در همین راستا “توفیق جبارین” وکیل شخصی “اوری دیفیس” گفت: موکلم با مراجعه به دادگاه شرعی مسلمانان در سرزمین های فلسطینی ۱۹۴۸ در منطقه “باقه الغربیه” گرویدن به دین مبین اسلام را رسما اعلام کرد و پس از آن با یک زن فلسطینی مسلمان ازدواج کرد.

“جبارین” در ادامه افزود: مراسم ازدواج “دیفیس” با این زن فلسطینی که خواست نامش فاش نشود، با حضور پنجاه تن از دوستان و اقوام طرفین برگزار شد.

 

دکتر "اوری دیفیس"

دکتر “اوری دیفیس”

“جبارین” همچنین گفت: مراسم جشن ازدواج با سادگی هر چه تمام تر به روشی فلسطینی در شهر “رام الله” برگزار شد و به دلیل اهمیت و جایگاه این فعال تازه مسلمان شده، تعدادی از مقامات جنبش فتح نیز با حضور در مراسم ازدواج، به سخنرانی پرداختند.

“توفیق جبارین” همچنین افزود: ناگفته نماند این زن فلسطینی نیز یک فعال سیاسی و عضو جنبش فتح است

 

گفتنی است “اوری دیفیس” که دارای اندیشه های ترقیخواهانه بوده و سالها برای مسأله فلسطین و دفاع از آن تلاش و کوشش کرده است. وی همچنین سالها در برابر ساخت شهرک صهیونیستی “کرمئیل” توسط رژیم اشغالگر در شهر فلسطینی الجلیل مقاومت کرد و حتی چند روزی نیز مقابل ساختمان نخست وزیری رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذایی دست زد.

ناگفته نماند “دیفیس” از دوستان قدیمی خلیل الوزیر (أبو جهاد) معاون یاسر عرفات، رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین بود.

“اوری دیفیس” همچنین رئیس جمعیت “البیت” برای دفاع از حقوق اعراب و فلسطینیان است و چندین کتاب در این زمینه نگاشته که مهمترین و سرشناس ترین آن “آپارتاید اسرائیلی” (نژادپرستی صهیونیستی) نام دارد.

 شیعه آنلاین،

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار