تاریخ انتشار :

حجت الاسلام اباذر واحدی

گزارش تصویری / برنامه گفتمان اسلام و مسیحیت در امریکا

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )    حجت الاسلام اباذر واحدی در کانال تلگرامی اش در این باره نوشت:  امروز روز بزرگی بود برای من و همه مسلمانان و مسیحیان منطقه بزرگ و حساس شمال کالیفرنیا . امروز ما در مرکز اسلامی مان میزبان جناب کاردینال مک […]

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )    حجت الاسلام اباذر واحدی در کانال تلگرامی اش در این باره نوشت:  امروز روز بزرگی بود برای من و همه مسلمانان و مسیحیان منطقه بزرگ و حساس شمال کالیفرنیا . امروز ما در مرکز اسلامی مان میزبان جناب کاردینال مک گراث و تعداد زیادی کشیش از کلیساهای مختلف منطقه از جمله پدر “جان ” و تعداد بسیار قابل توجهی برادران و خواهران مسیحیان کاتولیک بودیم . مقام ” کاردینال ” ، مقام بعد از “پاپ ” می باشد که در صورت فوت جناب ” پاپ ” ایشان یکی از کاندیداهای أخذ مقام ” پاپ ” هستند . تعدادی سخنران از مسلمانان أعم از شیعه و سنی و همچنین مسیحیان و در نهایت سخنرانی مقام کاردینال و حسن الختام سخنرانی دوست عزیز و امام مرکز موفق صبا حجه الاسلام عابدی به اجرای برنامه پرداختند . بنده توفیق تلاوت آیات کلام الله مجید را داشتم که مسیحیان و عزیزان اهل سنت واقعا به وجد آمده بودند ( با وجود مریضی و گرفتگی و خستگی صدا که کاملا مشهود است ) . ان شاءالله سخنرانی ها و تلاوت بنده را به ساحت شما عزیزان تقدیم خواهم کرد . سخنرانی ها به انگلیسی می باشد ولی میشود الگوهای خوبی برای سخنرانی انگلیسی در جمع مسلمان و غیر مسلمان باشد .

Salam Alaikom my Quranic brothers and sisters .
We were blessed to have such a wonderful interfaith event today at Saba Islamic center in Bay Area ( California ) with the presence of almost one thousand of people from different school of thoughts . ( Shia Muslim , Sunni Muslim and Catholic ) .
We had a special guest , Bishop Mcgrath , who has a very high authority in Catholic belief .
Also we had some priests from different churches in Bay Area .
And dear brother Imam Taher from the Sunni community .

I’ll share my recitation and the speeches . Thank you .
Coming soon ???????

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار