تاریخ انتشار :

فلوریدا

مسلمانان فلوریدا کلینیک رایگان راه‌اندازی کردند

مسلمانان ساکن ایالت فلوریدا در اقدامی نوع دوستانه، کلینیک درمانی افتتاح کردند که در آن به پذیرش و درمان بیماران نیازمند از هر نژاد و قومی خواهند پرداخت.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  مسلمانان آمریکایی اقدام به راه‌اندازی کلینیک درمانی رایگان برای رسیدگی به بیماران نیازمند کردند.

این کلینیک در شهر “لانگ وود” ایالت “فلوریدا”، صبح روز جمعه با حضور شهروندان و مقامات این شهر افتتاح شد.

«عطیف فرید» رئیس کلینیک مرکزی جامعه مسلمانان آمریکا در مراسم افتتاحیه این مرکز درمانی گفت: هدف ما این است که به انسانیت خدمت کنیم و در این مسیر برای خود و مراجعه کنندگان، هیچ محدودیتی را درنظر نداریم و تمام نیازمندان از هر نژاد و دینی را با آغوش گرم پذیرا خواهیم بود.

یکی از مسئولین شهر لانگ وود که در این مراسم شرکت کرده بود نیز اظهار داشت: این اقدامی قابل تقدیر است و راهی است که در نهایت به ایجاد اعتماد منجر خواهد شد. به نظر من هر بیماری که به این کلینیک مراجعه کند، دیدگاه مساعدی نسبت به دین اسلام پیدا خواهد کرد.

«معظّم عدنان رجا» سخنگوی این کلینیک هم ابراز امیداوری کرد که این مرکز درمانی پذیرای صدها نفر از شهروندان این شهر با قومیت ها و ادیان مختلف باشد.

این کلینیک درمانی رایگان در ابتدای افتتاح خود تنها یک روز در هفته به ارائه خدمات می پردازد ولی به گفته مسئولان آن، به زودی روزهای کاری این مرکز، به سه روز و در ادامه تا پنج روز در هفته افزایش خواهد یافت.

گفتنی است این مرکز درمانی، بیمارانی را که تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای نمی باشند و یا حقوق سالیانه آنها کمتر از ۲۳ هزار ۷۶۰ دلار باشد، به صورت رایگان پذیرش می کند.

همچنین داروخانه این کلینیک، بیشتر داروهای رایج را به صورت رایگان در اختیار مواجعه کنندگان خود قرار می دهد.

منبع: ابنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار