تاریخ انتشار :

کانادا

روشی نوین برای معرفی اسلام به مردم کانادا

تعدادی از جوانان مسلمان کانادای در اقدامی ابتکاری، کمپین «قهوه خود را با یک مسلمان بنوش» راه اندازی کرده و از شهروندان کانادایی برای حضور در این کمپین دعوت نمودند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )تعدادی از جوانان مسلمان کانادایی در شهر “پیتربرو” ایالت انتاریو در اقدامی ابتکاری و جدید، کمپین «قهوه ود را با یک مسلمان بنوش» راه اندازی کردند.

در این کمپین از شهروندان این شهر دعوت شد تا برای نوشیدن قهوه رایگان و شناخت بهتر اسلام، به یک کافی شاپ دعوت کرده تا با یکی از جوانان مسلمان حاضر در آنجا هم صحبت شده و از نزدیک با اسلام آشنا شوند.

«قاری قدرت» جوان مسلمانی که این کمپین را راه اندازی کرد در گفتگو با رسانه های محلی شهر پیتربرو اظهار داشت: با آغاز این کمپین ما به شدت شکه شدیم و به هیچ وجه انتظار چنین استقبال گرمی را نداشتیم.

وی در ادامه افزود: در همان ساعات اولیه آغاز ثبت نام این کمپین، بیش از ۵۰ شهروند کانادایی از شهر های مختلف همچون “تورنتو” و “ونکوور”، دعوت ما را پذیرفته و در کمپین ثبت نام نمودند.

قاری قدرت همچنین خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کمپین، شناخت بهتر از اسلام و مسلمانان است، چراکه شهروندان کشورهای غربی اسلام را آنگونه که رسانه ها غربی می خواهند، می شناسند و شناختی حقیقی و به دور از اغراض منفی، برای آنان از اسلام ایجاد نمی شود.

وی در پایان افزود: قرار است این کمپین در شهر های دیگر نیز اجرایی شود و در سه ماه آینده نیز، کمپین مذکور در شهر پیتربرو با قوت و قدرت بیشتری ادامه یافته و اهداف خود را دنبال کند.

منبع: ابنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار