تاریخ انتشار :

کتاب «بابا نور الله» منتشر شد+ عکس

سید جعفر هاتف الحسینی، نویسنده این اثر بر این باور است که امروزه با فراگیر شدن ارتباطات در سراسر جهان، زمینه تبادل فرهنگی افزایش چشمگیری یافته است

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) «بابا نور الله»؛ عنوان کتابی است که به تازگی توسط خانه مشروطه اصفهان برای گروه سنی “الف و ب” منتشر شده است. سید جعفر هاتف الحسینی، نویسنده این اثر بر این باور است که امروزه با فراگیر شدن ارتباطات در سراسر جهان، زمینه تبادل فرهنگی افزایش چشمگیری یافته است. این تبادلات اگرچه دستاوردهای مفیدی به ارمغان آورده است، اما ممکن است باعث کمرنگ شدن شخصیت های دینی و ملی هر کشوری از جمله ایران شود.

از آن جایی که این شخصیت ها نشانه هویت و به منزله شناسنامه یک ملت هستند؛ این کمرنگ شدن می تواند آثار زیان باری همچون غربزدگی و کمرنگ شدن تعصبات ملی را به همراه داشته باشد که زنده کردن این شخصیت ها می توان مانع ایجاد چنین پیامدهایی شد. داستان «بابا نور الله»، به برش هایی از زندگی یکی از رهبران فداکار مشروطه به نام آیت الله حاج آقا نورالله اصفهانی می پردازد. این عالم بزرگوار عمر گرانقدر خود را در راه خدمت به اسلام و ایران گذرانده و خدمات ارزنده ای در این زمینه از خود به یادگار گذاشته است. هاتف الحسینی کوشیده تا با داستان بابا نورالله کودکان ایران زمین را با این الگوی ملی و دینی آشنا کند.

طاهره رضایی بابا نورالله را تصویرگری و انتشارات براق قم آن را منتشر کرده است. این کتاب در قطع خشتی در ۱۲ صفحه رنگی با قیمت ۳  هزار تومان راهی بازار نشر شده است.

جهت تهیه این کتاب می توانید با شماره تماس ۰۳۱۳۲۲۱۲۵۵۶ خانه مشروطیت اصفهان تماس حاصل کنید.

 

 

 

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار