تاریخ انتشار :

مجموعه مستند افتابگردان

ملانی فرانکلین: روایت زندگی رهیافته امریکایی که نام مرضیه را بر خود نهاد

ما باید ببینیم حقیقت این جهان چیست برای چی آمدیم به دنیا؛این دنیا موقت است ،و نیاید فکر کنیم ما کسی هستیم و کار خود را بزرگ ببینیم.
ماباید بدانیم در این زمان دلیلی هست که ما اینجا هستیم و تک تک ما وظیفه‌ای بزرگ داریم

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) ملانی فرانکلین که حالا نامش مرضیه هاشمی است درباره خود می گوید :از جوانی خیلی سئوالات راجع به دین مسیحیت در ذهن داشتم و هیچ وقت جواب درستی از پدر و مادر و اطرافیان دریافت نکردم .
مثلا در انجیل در معرفی پیامبران چهره منفی از آنان نشان داده شده ….
وقتی به دانشگاه رفتم آنجا مسلمان و خارجی زیاد بودند البته بعد از انقلاب اسلامی در ایران هم ضد انقلاب داشتیم هم طرفدارانقلاب و‌من بیشتر حرفهای امام خمینی ره ،رو می شنیدم و علاقمند شدم به اسلام ،در قدم اول با اونها در باره مسائل سیاسی و دینی صحبت کردم و حدود دو سالی طول کشید تا مسلمان و شیعه شدم.
شخصیت امام خمینی ره خیلی منحصر به فرد بود ،البته در آن زمان کتاب در مورد اسلام کم بود و به نظر من خیلی خوبه اطلاعات در اختیار جوانان علاقمند قرار بگیره ،و هر جوان مسلمان با اطلاعات مفید می تواند یک سفیرباشد برای اسلام.

وقتی قرآن می خواندم توحید و یگانگی خدا را خیلی حس می کردم و برام تکان‌دهنده بود برای من بحث توحید در مقابل عقیده مسحیت خیلی جالب بود ،و راجع به پیامبران در قرآن خیلی درست بحث شده و پیامبران انسانهای شایسته ای هستند بر عکس نگاه انجیل.
خدارو شکر من با یک ایرانی مسلمان ازدواج کردم و ۱۴سال پیش به ایران آمدم البته شوهرم الان به رحمت خدا رفته،سه فرزند دارم پسر بزرگم پسر بزرگم در آمریکا مشغول تحصیل هست با همسرش ،و داره PHDدکترای ادیان میگیره همسرش هم دکترا داره دختری دارند به نام زهرا ،
و دختر فاطمه با شوهرش درس می خواند. و پسر کوچکم در ایران در رسانه هست

متاسفانه تبلیغات غربی در رسانه ها برای جوانها خیلی ایرانی که فکر آنها را منحرف کرده،جوانان ایرانی فکر می کنند اونجا بهشت است و اینجا «ایران» جهنم
ما باید ببینیم حقیقت این جهان چیست برای چی آمدیم به دنیا؛این دنیا موقت است ،و نیاید فکر کنیم ما کسی هستیم و کار خود را بزرگ ببینیم.
ماباید بدانیم در این زمان دلیلی هست که ما اینجا هستیم و تک تک ما وظیفه‌ای بزرگ داریم
من جوانان ایرانی را خیلی دوست دارم قدر انفجار نور (یعنی انقلاب اسلامی)را در این کشور بدانند که من از آنطرف دنیا دیدم این نورانیت را و آمدم …‌‌‌❗️شهدا خیلی بهای سنگینی دادند که ما در امنیت زندگی می کنیم ?
بعضی از خانمها تعجب می کنم از آرایش و میک آپ …. واقعا به کجا می خواهند برسند …..آزادی مثبت در اسلام هست،
امام خمینی ره دنیا را عوض کرد .
من چیزی را بهتر از اسلام ندیدم
ما باید قدر بصیرت رهبر آیت‌الله خامنه‌ای را بدانیم که امنیت منطقه مدیون ولایت فقیه هست و باید شکرگزار باشیم تا خدا این نعمت را از ما نگیرد.

 

تنظیم و پیاده سازی حوریه چهارسوقی- گروه تحقیقات سایت رهیافته وابسته به انجمن شهید ادواردو آنیلی

اشتراک گذاری :


  1. علی گفت:

    انشاءالله بزودی به حول قوه و اراده خداوند از زندان آزاد می شوید

آخرین اخبار