تاریخ انتشار :

زینب میان

ابتکار بانوی مسلمان برای کودکان کتاب‌خوان

«زینب میان»، نویسنده و مبتکر سوری‌تبار با راه‌اندازی مرکز مجازی فروش کتاب‌های اسلامی ویژه کودکان در انگلیس، نسخه‌های متعددی از جذاب‌ترین کتاب‌های حوزه دین اسلام را به‌صورت آنلاین در اختیار خوانندگان کودک قرار می‌دهد.

 به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از صفحه فیس‌بوک زینب‌ میان، مرکز فروش کتاب‌های اسلامی با داشتن شعبه‌هایی در کشورهای کانادا، استرالیا، مالزی، پاکستان، سنگاپور و سریلانکا سفارش‌های متعددی را از سراسر دنیا دریافت کرده و برای خریداران ارسال می‌کند.

هدف این مرکز ایجاد انگیزه و علاقمندی در کودکان برای شناخت خداوند و دستورات اسلام است و این هدف در قالب کتاب‌های سرگرم‌کننده تحقق می‌یابد.
زینب میان، نویسنده و مدیر سرمایه‌گذاری این مرکز در این باره می‌گوید: زمانی‌که از نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ۲۰۱۶ به عنوان یکی از «بلاگر»های آن بازدید کردم، به فکر نگارش و توزیع کتاب‌هایی افتادم که برای کودکان جالب بوده و بتواند اسلام را به آن‌ها آموزش دهد.
این مرکز علاوه بر انتشار و فروش کتاب، اقداماتی را نیز برای کمک‌های انسان‌‌دوستانه به کودکان پناهنده سوریه‌ای انجام داده است که در انگلیس به‌سر می‌برند.
لیست کتب در سایت این مرکز موجود است که به عنوان نمونه می‌توان به کتاب‌های حدیث برای کودکان، روز شگفت‌انگیز عرفه، می‌گو و علی و زندگی پیامبران اشاره کرد.
علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس muslimchildrensbooks@gmail.com پیام فرستاده و به آدرس  ttp://www.muslimchildrensbooks.co.uk/books مراجعه کنند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار