تاریخ انتشار :

اسکار سالوادور رودریگز پیندا

حضرت علی (علیه السلام) از نگاه اسکار سالوادور

حضرت علی علیه السلام برای من یک مرد عجیب است چون ایشان از کودکی هدفشان مشخص بود .از همان لحظه که پیامبر , حضرت محمد صل الله علیه و آله و سلّم دعوت خود را آشکار کردند

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) 

دین قبلی شما چه بود ؟

من مسیحی کاتولیک بودم یعنی پیروان پاپ روم که بزرگترین مذهب مسیحیت است .

آقای سالوادور از حال و هوای لحظه شهادتین بگویید :

من خیلی خوشحال بودم چون بعد از سه سال مطالعه  به نتیجه رسیدم .  من دوباره به دنیا آمدم و کس دیگری شدم . در این سه سال مطالعه , متوجه شدم کسی نیستم . یک خدا هست که با مسیحیت فرق دارد و باید از اطاعت نکردنش بترسم .

خوشحال بودم چون مثل یک بچه , تولد دوباره داشتم . گناهانم پاک شده بود.

آقای اسکار سالوادور از حضرت علی (علیه السلام) برایمان صحبت کنید.

حضرت علی علیه السلام برای من یک مرد عجیب است چون ایشان از کودکی هدفشان مشخص بود .از همان لحظه که پیامبر , حضرت محمد صل الله علیه و آله و سلّم دعوت خود را آشکار کردند , حضرت علی (علیه السلام) اولین داوطلب بودند . هر دوره زندگی ایشان به ما درس می دهد .

زمانی که فرصت شده به حرم حضرت علی علیه اسلام در شهر مقدس نجف بروم , نزدیک بود از حال بروم . یک احساس عجیب که نمی توانستم حرکت کنم , نه بخاطر جمعیت نه ! بلکه بدن اجازه نمی داد نزدیک حرم مطهر این شخص بزرگ شوم . از خدا خواستم که بتوانم نزدیک شوم لحظه ای بعد حرکت مردم , من را به سمت حرم ایشان هدایت کردند .

اگر بگویند همین الان حضرت علی (علیه السلام) خواسته شما را اجابت می کنند , چه می خواهید ؟

می گوییم خیلی شرمنده هستم زیرا تلاش زیادی انجام نداده ام تا در کشور خودم یک جمعیت  بزرگی  مسلمانان شوند . از ایشان می خواهم از خدا بخواهند در کشور السالوادور و تمام کشورهای آمریکا لاتین , جمعیت بزرگ مسلمانان وجود داشته باشد .

دوست دارید لحضات مرگ در چه حالی و کجا باشید ؟

اول دوست دارم در بین مسلمانان باشم . چون دوست ندارم در بین غیر مسلمانان از دنیا بروم . و دوم اینکه در حال سخنرانی برای پیامبر عزیز و اهل البیت ایشان باشم.

 منبع:با مومنان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار