تاریخ انتشار :

اپلیکیشن ابتکاری اندروید

ختم قرآن با استفاده از نرم افزار «کلوپ قرآن»

با استفاده از نرم افزار «کلوپ قرآن» کاربران اینترنتی در سرتاسر دنیا به طور دسته جمعی روزانه ۱ هزار مرتبه قرآن را ختم می‌کنند.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان به نقل از ilmfeed، اپلیکیشن ابتکاری اندروید «کلوپ قرآن» که به تازگی راه اندازی شده است، مسلمانان سرتاسر دنیا را در قرائت قرآن به صورت اینترنتی به همدیگر مرتبط می‌سازد. به این ترتیب که پس از دانلود این اپلیکیشن بر روی گوشی همراه، هر فرد به صورت تصادفی برای قرائت بخشی از قرآن مجید انتخاب می‌شود و از آنجایی که صفحه متفاوتی از قرآن برای هر کاربر انتخاب می‌شود، کاربران اینترنتی مجموعا روزانه ۱ هزار مرتبه قرآن را ختم می‌کنند.

این برنامه همچنین انگیزه‌ای قوی برای قرائت روزانه قرآن را در  کاربران ایجاد کرده و هر کاربر مسئولیت قرائت و گوش سپردن به یک صفحه صوت قرآن را دارد.

این نرم افزار همچنین با قرائت هم‌زمان قرآن توسط جمع کثیری از مسلمانان، حس توامند‌سازی، اتحاد و انسجام را میان مسلمانان سرتاسر جهان به وجود می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های باارزش این نرم افزار شامل موارد زیر است:

ترجمه به ۳۰ زبان زنده دنیا،  ارائه ۲۰ قاری قرآن،  دارای هر دو خط خوشنویسی عثمانی و اردو،  قابلیت قرائت هر سوره یا آیه‌ای از قرآن به صورت دلخواه فرای برنامه اصلی، داشتن ترجمه قرآن مقابل متن اصلی و جستجوی چند زبانه در قرآن مجید.

این نرم افزار همچنین دارای نقشه‌ای از جهان است که در آن تمامی صفحات قرائت شده توسط افراد در تمامی کشورهای مختلف، از آمریکا، آفریقا و اسکاندیناوی گرفته تا شرق چین و ژاپن و نیوزلند را نشان داده می‌شود.

منبع:حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار