تاریخ انتشار :

در سوئد

دوره آموزش مجازی قرآن

دارالقرآن مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم، پایتخت سوئد اقدام به برگزاری نخستین دوره آموزش مجازی قرآن از راه دور کرده است.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  به نقل از وب سایت mamalicenter.se، این دوره به صورت هفتگی برای بانوان و آقایان برگزار و در آن روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و صوت و لحن به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

326535_491
کلاس‌هاى مجازى در اصل براى افراد مقیم سوئد پیش‌بینى شده است؛ ولى اگر مسلمانان دیگر کشورها نیز علاقه‌مند به حضور در کلاس‌ها باشند، مى‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
آقایان برای ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند اینجا کلیک کرده و وارد سامانه Google Hangout شده و اطلاعات مربوط به این کلاس‌ها را دریافت کنند.
زمان برگزاری کلاس‌های آقایان روزهای شنبه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه تا ۱۰:۴۵ به وقت محلی اعلام شده است.

دوره آموزش مجازی قرآن ویژه بانوان  
بانوان علاقمند نیز برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند از طریق نرم افزار اسکایپ و جستجو و اضافه کردن ID دارالقرآن مرکز اسلامی امام علی(ع) با نام Imamali.center به لیست خود، اطلاعات دوره‌ها را دریافت کنند.
کلاس‌های بانوان نیز روزهای شنبه ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه تا ۱۲ برای علاقمندان برگزار می‌شود.
بنا بر این گزارش، تمامی قرآن‌آموزان پس از شرکت در آزمون پایانی هر یک از دوره‌ها و کسب نمره قبولی، مدارک رسمی و معتبری از سوی مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد دریافت خواهند کرد.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار