تاریخ انتشار :

کاراکاس

نامه رهبری به جوانان غربی؛ کمک به درک اسلام

حسین میرزایی‌ونی در برنامه رادیو «آلباسیوداد» ونزوئلا، به نامه اول و دوم مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) اشاره کرد و گفت: این نامه‌ها برای تشویق جوانان به شناخت و درک دقیق از اسلام حقیقی است.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حسین میرزایی‌ونی، رایزن فرهنگی ایران در کاراکاس، ۲۳ آبان‌ماه به دعوت مدیر برنامه رادیو «آلباسیوداد» ونزوئلا (ALBA CIUDAD)، ضمن شرکت در برنامه زنده رادیویی به تشریح فعالیت‌های این نمایندگی فرهنگی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ونزوئلا پرداخت.

img09200970
یکی از محورهای مورد بحث این برنامه، فعالیت‌های مشترک این نمایندگی فرهنگی با مؤسسه انتشاراتی گالاک در حوزه چاپ و نشر منابع ایرانی و اسلامی در ونزوئلا بود.
این برنامه فرصت مناسبی برای معرفی آثار تازه منتشرشده رایزنی فرهنگی کشورمان در ونزوئلا بود که به مدت ۲۵ دقیقه به طول انجامید.
در این برنامه به تازه‌های نشر نمایندگی فرهنگی کشورمان در ماه‌های گذشته با عناوین اندرزنامه‌ای برای یک حکومت مطلوب، رساله حقوق امام سجاد(ع) و قصه‌های ایرانی برای بچه‌های آمریکای لاتینی اشاره شد.
در بخشی دیگر، سؤالاتی از سوی مجری برنامه در خصوص دلایل ترویج اسلام‌هراسی توسط رسانه‌های غربی در جهان مطرح شد که رایزن فرهنگی کشورمان با استناد به نامه اول و دوم مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، شناخت و درک اسلام واقعی را منوط به مطالعه منابع و متون اصیل دینی و اسلامی دانست و به شنوندگان این رادیو توصیه کرد که اسلام حقیقی را از طریق مطالعه آثار و مراجع اصلی آن بشناسند.
بنابر اعلام این خبر، این برنامه زنده رادیویی در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب ونزوئلا (مجموعه فرهنگی ـ هنری ترساکارینیو) برگزار شد.
یادآور می‌شود، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ونزوئلا با عنوان «FILVEN ۲۰۱۶» و شعار «خواندن برای بودن» ۱۳ آبان‌ماه با حضور معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا، وزیر فرهنگ این کشور و برخی سفرای کشورهای خارجی مقیم در مجموعه فرهنگی ـ هنری ترسا کارینیوی کاراکاس گشایش یافت و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار