تاریخ انتشار :

جمال الدین الشهرستانی

عرضه کتب شیعی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی در نمایشگاه تراتیل سجادیه

انتشارات و کتابخانه «الارشاد» لبنان اعلام کرد که از سوی این مرکز کتاب هایی به زبان های انگلیسی و فرانسوی درباره موضوعات مختلف مرتبط با میراث اهل بیت علیهم السلام در نمایشگاه کتابی که در حاشیه جشنواره بین المللی تراتیل سجادیه در بین الحرمین برگزارشد، حضور داشت.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی، به گفته «جمال الدین الشهرستانی» ناظر جشنواره تراتیل سجادیه که در منطقه بین الحرمین کربلا برگزار شد، در نمایشگاه کتاب این جشنواره حدود ۴۴ انتشاراتی حضور داشتند و به ارائه آثار خود پرداختند.

%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c

«هادی الغروی» مسئول انتشارات و کتابخانه «الارشاد» لبنان در این باره گفت: کتاب هایی به زبان انگلیسی و فرانسوی درباره اهل بیت علیهم السلام در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشتیم. از جمله این کتاب ها می توان «رساله حقوق امام سجاد(ع)» به زبان فرانسوی، «صلح امام حسین(ع) نوشته شیخ رضا آل یاسین ، «زندگانی امام باقر(ع)» نوشته شیخ قرشی و کتاب «امام صادق(ع)» نوشته شیخ محمد مظفر که هر سه به زبان انگلیسی هستند را نام برد.

وی همچنین گفت که در این نمایشگاه درکنار کتب سیره ائمه اهل بیت علیهم السلام به زبان های انگلیسی و فرانسوی، کتب تفاسیر به زبان انگلیسی نظیر تفسیر «البیان» سید خوئی، مراجعات سید شرف الدین، عیون اخبار الرضا و عقاید امامیه نوشته شیخ صدوق نیز به زبان انگلیسی در نمایشگاه عرضه شد.

%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-5-500x333

%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a86-500x333

%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a88-500x279

منبع: شفقنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار