تاریخ انتشار :

دانشگاه ایالتی واشنگتن،

روزهای آگاهی‌بخشی اسلامی در واشنگتن

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از پایگاه خبری «kake.com»، به دنبال حوادث تروریستی اخیر در «گاردن سیتی»، انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه ایالتی واشنگتن، این هفته را به عنوان بهترین فرصت برای آگاهی‌بخشی در مورد فرهنگ اسلام و برطرف کردن تصورات غلط دانسته و […]

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از پایگاه خبری «kake.com»، به دنبال حوادث تروریستی اخیر در «گاردن سیتی»، انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه ایالتی واشنگتن، این هفته را به عنوان بهترین فرصت برای آگاهی‌بخشی در مورد فرهنگ اسلام و برطرف کردن تصورات غلط دانسته و تصمیم به برگزاری مجموعه برنامه‌هایی در این راستا گرفتند.
در حادثه تروریستی اخیر سه نفر به اتهام توطئه‌چینی برای بمب‌گذاری در یک مسجد و یک آپارتمان در شهر «گاردن سیتی» در جنوب غربی ایالت «کانزاس» که محل اسکان مهاجران سومالی بوده، دستگیر شدند.

294790_377
زیشان خان، یکی از اعضای این انجمن گفت: اسلام دین صلح است اما بسیاری از مردم آن را با تروریسم مرتبط می‌دانند.
وی گفت: بسیاری از مردم جهل دارند، زیرا در حالیکه می‌بینند تمام این اعمال خشونت‌آمیز و تروریستی که امروزه اتفاق می‌افتد، از قبل هم در تاریخ بشر اتفاق افتاده است باز هم تصور بدی از اسلام و مسلمانان دارند.
خان افزود: تنها خواسته ما مسلمانان این است که مردم آمریکا بدانند ما افراد معمولی مثل خودشان هستیم که مانند آن‌ها تحصیل و کار می‌کنیم و تروریست نیستیم.
روزهای آگاهی‌بخشی اسلامی که از چهارشنبه، ۲۸ مهرماه شروع می‌شود؛ شامل برنامه‌های میزگرد اطلاعاتی در روزهای چهارشنبه و جمعه، گفت‌وگو در مورد اسلام در روز چهارشنبه، گفت‌وگو در مورد حجاب روز پنج‌شنبه و تریبون آزاد در جمعه شب خواهد بود.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار