تاریخ انتشار :

لوکا فورنی

وکیل ایتالیایی در مشهد مسلمان شد

یک وکیل ایتالیایی که مسیحی بود، با حضور در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از خبرگزاری حوزه، لوکا فورنی که پس از آشنایی با ایرانیان مقیم کشور ایتالیا با دین اسلام آشنا شده بود، در سفر به ایران تحت تأثیر معارف و آموزه های آسمانی تشیع قرار گرفت و مذهب تشیع را برای خود برگزید.

دیگر رهیافتگان ایتالیایی را اینجا ببینید

%d9%85%d8%b3%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c

وی با  تشرف به حرم مطهر رضوی و با اقرار شهادتین و انتخاب آگاهانه مذهب تشیع، مسیر جدید زندگی را برای خود رقم زد و در راه هدایت الهی قرار گرفت.

لوکا فورنی در حاشیه مراسم تشرف به دین اسلام و مذهب تشیع گفت: مطالعه کتاب های اسلامی خصوصا کتاب های مربوط به مذهب شیعه قلبم را متحول کرد و حس ایمان به خدا و اولیای الهی را در درونم روشن ساخت.

وی با اشاره به اینکه کتاب قرآن کاملترین نسخه زندگی برای بشریت است، افزود: توجه به معانی آیات قرآن روح انسان را صیقل می دهد و چراغ هدایت را در درون انسان روشن می کند.

این وکیل تازه مسلمان که نام خودش را علیرضا انتخاب کرده است، اظهار کرد: پذیرش اسلام از سوی انسان‌های آزاداندیش در صورت شناخت صحیح دین اسلام صورت می گیرد و به وسیله تفکر زمینه فکری و آمادگی روحی در قلب انسان تداعی می شود.

وی تصریح کرد: من امروز وقتی به حرم مطهر حضرت رضا(ع) مشرف شدم و شهادتین را اقرار کردم، احساس آرامش و خوشحالی کردم.

برپایه این گزارش، محصولات فرهنگی شامل کتب و قرآن به زبان ایتالیایی به رسم یاد بود از سوی مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به این تازه مسلمان اهدا شد.

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار