تاریخ انتشار :

لیف یونس اپلگرن

مرد سوئدی و دخترانش، یک سال بعد از همسرش مسلمان شدند +عکس

مرد سوئدی و سه دخترش در کنار همسر مسلمانش پس از تشرف به حرم مطهر رضوی با انتخاب مذهب جعفری به اسلام روی آوردند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) خبرگزاری فرهنگ رضوی نوشت: حرم امام مهربانی‌ها بازهم شاهد صحنه‌ای دیگر از اسلام آوردن یک مرد اروپایی و خانواده‌اش بود. مردی که سال قبل همسرش اسلام آورد و حالا در این سفر در جوار حرم رضوی او و دخترانش هم مسلمان شدند.

 این ۴ زائر سوئدی در نخستین سفر خویش به حرم مطهر رضوی با گفتن شهادتین دین اسلام را پذیرفتند و مذهب تشیع را برای خویش برگزیدند. لیف یونس اپلگرن سوئدی یکی از این مسلمان‌هاست ۴۲ سال دارد و پدر سه دختر است. سال قبل همسر او در حرم رضوی مسلمان شده بود. او در این یک سال تحت تأثیر همسرش قرار گرفت و تصمیم گرفت مسلمان شود. لیف یونس اپلگرن درباره تشرف خود به دین اسلام گفت: من مسیحی بودم اما خیلی به مسائل دینی علاقه نداشتم تا اینکه به‌واسطه همسرم به اسلام و تشیع علاقه‌مند شدم. همسرم سال قبل مسلمان شد و مرا برای تشرف به اسلام بسیار یاری کرد. وقتی با اسلام و تشیع آشنا شدم از درون متحول شدم و احساس می‌کنم با این مذهب تعالی بیشتری دارم.

photo_2016-09-30_20-11-56

او گفت: من در نیروی انتظامی سوئد مشاور هستم و تلاش دارم بسیاری از جوانان را به مسیر صحیح در زندگی هدایت کنم. خداوند نیز در این راه، نعمت ارزشمند هدایت را به من عنایت کرد. من از طریق دیدن فیلم‌ها و خواندن کتاب‌های تاریخی به تشیع علاقه‌مند شدم. تازگی‌ها به قرآن علاقه پیداکرده‌ام و قرآن می‌خوانم و درباره شیعه و سنی مطالعه کردم و احساس می‌کنم که تمایل قلبی من به طرف شیعه است. آیه‌ای در این کتاب آسمانی است که می‌گوید: «که اگر کسی تو را آزار داد، در برابر آزارش با خوش‌رویی با او برخورد کن و تمام تلاش خود را برای هدایت او به کار بگیر».، این آیه یکی از زیباترین آیاتی است که در قرآن مطالعه کرده‌ام و در زندگی فردی و اجتماعی‌ام آن را در دستور کار قرار داده‌ام.

photo_2016-09-30_20-12-03

لازم به یادآوری است؛ این ۴ زائر سوئدی، از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گواهی تشرف به اسلام دریافت کردند.

هنگامی که آقای لیف یونس اپلگرن در حال تکرار شهادتین بود، اشک شوق بر چهره همسر مسلمان او جاری شد. یکی از روحانیون مستقر در حرم مطهر رضوی، بعد از تشرف این مرد سوئدی به اسلام بار دیگر خطبه ازدواج او همسرش را برابر آیین اسلام جاری کرد.

photo_2016-09-30_20-12-444444

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار