تاریخ انتشار :

سیدنی

معلمی که برای دانش آموزان مسیحی قرآن می خواند

در حالی که تلاوت قرآن توسط یکی از معلمان مدرسه مسیحی کاتولیک استرالیا با اعتراض والدین دانش‌آموزان مواجه شده، مدیر این مدرسه آن را اقدامی در چارچوب نظام آموزشی اعلام کرده است.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «mexdrama.com»، اولیای دانش‌آموزان مدرسه مسیحی کاتولیک «کریستین برادرز» در نزدیکی شهر «سیدنی» استرالیا، اعتراض و خشم خود را به مدیریت این مدرسه به خاطر تلاوت قرآن برای دانش‌آموزان اعلام کردند.

JamNewsImage15135982
مدیریت این مدرسه مسیحی کاتولیک در پاسخ به این اعتراضات اعلام کرد که قرائت قرآن از سوی این معلم برای دانش‌آموزان در چارچوب نظام آموزشی آکادمیک مدرسه صورت گرفته است.

«جیسی بیتارد»، مدرس تاریخ و جغرافیا در مدرسه کریستین برادرز است که قبل از آغاز هر جلسه درس آیاتی از قرآن را برای دانش‌آموزان تلاوت می‌کند.

روزنامه «دیلی میل» استرالیا به نقل از اولیای این دانش‌آموزان اعلام کرد که این معلم تاکنون نیمی از قرآن را برای دانش‌آموزان تلاوت کرده است.

مادر یکی از این دانش‌آموزان به این روزنامه استرالیایی گفت: «فرزندم گزیده‌هایی از قرآن را قبل از دروس جغرافیا قرائت کرده، این در حالی است که من فرزندم را به یک مدرسه اسلامی که به قرآن گوش دهد و دروس دین اسلام را فرا بگیرد، نفرستاده‌ام، در این کلاس باید به وی دروس تاریخ و جغرافیا آموزش داده شود».

از سوی دیگر، مدیر مدرسه کریستین برادرز ضمن دفاع از اقدام این معلم گفت: هدف و مبنای فعالیت این مدرسه آموزش دین مسیحیت کاتولیک است و قرائت قرآن تنها اقدامی در راستای نظام آموزشی بوده است.

منبع:ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار