تاریخ انتشار :

جرمی دیویدسان

تازه مسلمان کانادایی: توحید اسلامی ناب‌ترین معنای یکتاپرستی است

در جستجوی شناخت خداوند با توحید اسلامی آشنا می‌شود و آن را ناب‌ترین معنای یکتاپرستی می‌یابد.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  «جرمی دیویدسان» (Jermy Davidson) اهل کاناداست. او در یک خانواده مسیحی به دنیا آمد و در مراسم‌های مسیحی شرکت می‌کرد. در دبیرستان با چند همکلاسی مسلمان دوست می‌شود و اولین آشنایی با اسلام و عقاید اسلامی شکل می‌گیرد. در دانشگاه در دروس فلسفه با فلسفه اسلامی آشنا می‌شود. از اینجاست که به غیرعقلانی بودن تثلیث پی‌می‌برد و نمی‌تواند عقاید مسیحی را قبول کند.

2382_959

در جستجوی شناخت خداوند با توحید اسلامی آشنا می‌شود و آن را ناب‌ترین معنای یکتاپرستی می‌یابد. پدرش او را از اسلام می‌هراساند چراکه به‌زعم او اسلام یعنی تروریسم و خشونت علیه زنان! مادرش نیز اسلام را دین خطرناکی معرفی می‌کند که از وارد شدن به آن پرهیز می‌دهد؛ اما او به مطالعه بیشتر راجع به اسلام و فرق آن می‌پردازد. او شروع به خواندن نماز و گرفتن روزه می‌کند و به مساجد مختلف فرقه‌های اسلامی مراجعه می‌کند. بعد از شش ماه تحقیق مکتب اهل‌البیت را انتخاب می‌کند و شیعه می‌شود. شیعه شدن او برای دوستان سنی‌اش خیلی سنگین می‌آید چراکه آن‌ها او را با اسلام آشنا کرده بودند و او به‌جای مکتب اهل سنت، تشیع را انتخاب کرده است.

این تازه‌مسلمانان کانادایی تصمیم دارد برای معرفی بهتر تشیع به مردم جهان، بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، به ایران بیاید و مطالعه دروس دینی را در قم دنبال کند.

برگرفته از: مصاحبه شبکه اهل البیت با «جرمی دیویدسان»

منبع:پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب – فرقه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار