تاریخ انتشار :

کتابخانه پایونیر اوکلاهما آمریکا

استفاده از عکس بانوی محجبه در تبلیغات کتابخانه زنجیره ای

یک کتابخانه زنجیره ای در ایالت اوکلاهما، آمریکا، در تبلیغات خود از عکس یک بانوی محجبه مسلمان استفاده کرد. در پی اعتراض برخی گروه های نژادپرست نسبت به این اقدام، انجمن ارتباطات اسلامی آمریکا، مراتب قدردانی و تشکر خود را به مسئولین این کتابخانه اعلام کرد.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )ـ یک کتابخانه زنجیره ای در ایالت اوکلاهما، آمریکا، در تبلیغات خود از عکس یک بانوی محجبه مسلمان که در حال مطالعه کتاب است، استفاده کرد.

این اقدام «کتابخانه پایونیر» خشم گروه های افراط گرا و نژادپرست آمریکایی را برانگیخت و این گروه در اعتراض به این اقدام، آن را تبلیغ رایگان برای اسلام عنوان کردند.

«چاد گرنسکی» یکی از نژادپرستان آمریکایی در واکنش به این اقدام پسندیده کتابخانه پایونیر در صفحه فیسبوک خود نوشت: مسیحیان و یهودیان این ایالت مالیات پرداخت می کنند ولی دین اسلام و مسلمانان تبلیغ شده است. قطعا «آن مستر» مدیر این کتابخانه دچار اشتباه شده و به اشتباه از تصویر یک زن محجبه مسلمان در تبلیغات خود استفاده کرده است.

در پی گسترش این اعتراضات انجمن ارتباطات اسلامی آمریکا، مراتب تشکر و قدردانی خود را به مسئولین این کتابخانه اعلام کرد.

این انجمن همچنین از مردم مسلمان و غیرمسلمان این ایالت خواست تا با تجلیل از کتابخانه پایونیر که تنوع دینی در ایالت اوکلاهما را به نمایش گذاشته است، حمایت خود را از مسئولین این کتابخانه اعلام دارند.

«آدام سلطانی» مدیر اجرایی شعبه اوکلاهما انجمن ارتباطات اسلامی آمریکا، در این باره اظهار داشت: با مراجعه به صفحه فیسبوک «چاد گرنسکی» آنچه در نگاه اول توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند، این است که صفحه مذکور، محلی برای ترویج اسلام هراسی و مطالب ضد اسلام و مسلمانان است.

وی در ادامه افزود: مدیر این کتابخانه از ۲۰ تصویر متفاوت در تبلیغات خود استفاده کرده است که یکی از این تصاویر، بانوی محجبه مسلمانی را به تصویر کشیده است و این خود نشان از نگاه فرا دینی مدیر این کتابخانه دارد.

82676d2b50cf6f7cbae668fe6aa95417_127

9d6c2ff781a3bc423cdd390476087b8d_235

منبع: ابنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار