تاریخ انتشار :

ژان کلود ون دام

فرانکی، بازیگر مشهور سینمای رزمی: پیامبر اسلام را الگو کنید +فیلم

ژان کلود ون دام، به ورزشکاران توصیه کرد، در رژیم غذایی خود به پیامبر اسلام، حضرت محمد (صلی الله علیه واله) اقتدا و سیرۀ غذایی او را مطالعه کنند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )ژان کلود ون دام، معروف به فرانکی، قهرمانِ سینمای رزمی آمریکایی، ورزشکاران را برای داشتن تغذیه مناسب به اقتدا به حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام، فراخواند.
   ژان کلود ون دام، به ورزشکاران توصیه کرد، در رژیم غذایی خود به پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) اقتدا و سیرۀ غذایی او را مطالعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ون دام در برنامۀ “بله من مشهورم” به شبکه “ام.بی.سی” گفت: محمدِ پیامبر، در حد اعلای ذکاوت و هوشمندی بود و می دانست که چه چیزی برای آینده و برای بدن خوب است، بنابراین دربارۀ مسلمانان بیشتر مطالعه کنید تا چیزهای مفیدِ زیادی بیاموزید.
این قهرمان سابق هالیوودی، جوانانِ علاقمند به بدن سازی را از استفاده از داروهای شیمیایی برحذر داشت و از آن ها خواست مصرف گوشت خود را مانند مسلمانان، به حداقل برسانند.

ژان کلود ون دام از ستاره های سینمای آمریکا به شمار می رود که در فیلم های رزمی و اکشنِ دهه های هشتاد و نودِ قرنِ گذشته، نقش اول را به عهده داشت.

<

>

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار