تاریخ انتشار :

مینه‌سوتا

کلیساهای مینه‌سوتا؛ میزبان همایش «ملاقات با مسلمانان»

گروهی از کلیساها و مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی ایالت مینه‌سوتا در راستای کاهش دادن تنش‌های فرهنگی و نژادی در مورد مسلمانان در آمریکا همایش «ملاقات با مسلمانان» را برگزار می‌کنند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از روزنامه «دی‌ال‌آنلاین»، گروهی از کلیساها و مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی ایالت مینه‌سوتا در آمریکا قصد دارند، همایش غیررسمی و آگاهی‌بخشی را با عنوان «ملاقات با مسلمانان» در راستای کاهش دادن تنش‌های فرهنگی و نژادی در مورد مسلمانان و با هدف معرفی اسلام و مسلمانان برگزار کنند.

این همایش روز یکشنبه، ۱۱ مهر سال جاری(۲ اکتبر ۲۰۱۶) در دانشکده فنی شهر «دیترویت لیکز» برگزار خواهد شد و دو سخنران مسلمان از مناطق دیترویت لیکز به پرسش شرکت‌کنندگان پاسخ خواهند داد و شرکت برای عموم آزاد است.

236889_317
حوادث تروریستی اخیر در دنیا باعث شده است که مسلمانان در آمریکا و ایالت مینه‌سوتا مورد هدف ترس، تصورات غلط و حتی نفرت آشکار قرار گیرند.
هدف از برگزاری این همایش برطرف کردن این تصورات اشتباه در مورد اسلام و مسلمانان است.
علاوه بر همایش، کتابخانه عمومی دیترویت لیکز جلسه‌ای را در مورد کتاب‌ «تاریخچه مختصری در مورد اسلام» نوشته «کارن آرمسترانگ» نیز برگزار خواهد کرد.
ریو مارک کوتر، مدیر برگزاری همایش گفت: قبل از برگزاری همایش مردم را به تهیه و مطالعه این کتاب تشویق خواهیم کرد و به‌زودی نسخه‌هایی از آن در کتابخانه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار